Brendovi, Novosti, Proizvodi

Gužva pred novim modelima Elan skija

Na Elan International Sales konferenciji u Postojni, nova kolekecija skija 18/19 popraćena pljeskom i gužvom pred novim modelima

Gužva pred novim modelima Elan skija
Brendovi, Kultura, Novosti, Osvrti

Projekt Sonda Kreativni Centar

U idućim godinama u Vižinadi ćemo razviti Kreativni Centar koji će uz čitav niz sadržaja naposlijetku mjerljivim statističkim parametirima konkretno dokazati koliko ispravno vođeni kreativni procesi mogu doprinijeti razvoju sredine

Projekt Sonda Kreativni Centar
Brendovi, Kultura, Novosti, Oglašavanje, Print / Publikacije, Vizualni identiteti

Po 100% emocija u pulsku Arenu

Za 64. izdanje Pulskog filmskog festivala oglasne površine pomažu nam dočarati veličinu ekrana u Areni. Jer što je veći ekran, veće su i emocije

Po 100% emocija u pulsku Arenu
Brendovi, Novosti, Proizvodi

Kako će izgledati zima 17/18?

Naša nova Elan W studio kolekcija 17/18 predstavljena na sajmu ISPO MUNICH 2017 – najvećoj smotri sportske opreme u svijetu

Kako će izgledati zima 17/18?
Brendovi, Novosti, Proizvodi

10 godina dizajna skija za Elan 

I rekordni porast prodaje za Elan Delight – najlakšu skiju na svijetu

10 godina dizajna skija za Elan 
Ambalaža, Brendovi, Novosti

Piquentum Sv.Vital, priroda govori kroz etiketu

Sve boce vina na sebi imaju navedenu godinu berbe, ali koliko nas tu godinu doista razumije? Za izradu etikete za ovo vino iz netretiranog vinograda, odlučili smo osvijestiti upravo važnost razumijevanja godine istaknute na vinu

Piquentum Sv.Vital, priroda govori kroz etiketu
Brendovi, Novosti, Oglašavanje

Pravi heroj ne boji se pokazati svoje osjećaje

Što je ove hrabre muškarce natjeralo na plač? Među ostalim, ludo su i beznadno zaljubljeni u nešto predivno i savršeno… Nešto što, međutim, nikada nije bio namijenjeno njima…

Pravi heroj ne boji se pokazati svoje osjećaje
Brendovi, Novosti, Proizvodi, Vizualni identiteti

Startasice s identitetom PFF-a

Filmski trenutak za Startas, stilski trenutak za Pulski Filmski Festival. Borovo apliciralo naš zvjezdani identitet na kultne tenisice

Startasice s identitetom PFF-a
Brendovi, Nagrade, Novosti, Vizualni identiteti

Međunarodno priznanje za rebranding Poreča

Novi vizualni identitet Poreča uvršten je među najefektnije transformacije brandova u svijetu za prošlu godinu

Međunarodno priznanje za rebranding Poreča
Ambalaža, Brendovi, Izložbe, Nagrade, Novosti, Osvrti, Proizvodi, Vizualni identiteti

Budi moj Božić

Budi sretan Božić poruka je kako blagdan nije u stvarima koje nas okružuju, već u nama samima i dragim nam ljudima

Budi moj Božić
Brendovi, Fotografija, Novosti, Oglašavanje, Vizualni identiteti, Web

Najzabavnija voda u Istri

Branding prvog aquaparka u Istri – Istralandia, uz kojeg tok mirne rijeke Mirne postaje ludo zabavan

Najzabavnija voda u Istri
Brendovi, Nagrade, Novosti, Vizualni identiteti

Zlatna koza za vizualni identitet Parenzane

Godišnja nagrada Turističke zajednice Istarske županije zove se, a kako drugačije, nego – Zlatna koza. I upravo je uselila u Sondu, dodijeljena u kategoriji vizualnih komunikacija.

Zlatna koza za vizualni identitet Parenzane
Brendovi, Kultura, Nagrade, Novosti, Print / Publikacije, Vizualni identiteti

Novi identitet Festivala igranog filma u Puli

Zvijezde se projiciraju s neba iznad Arene i integriraju u Festival koji bez njih ne može sjati punim sjajem

Novi identitet Festivala igranog filma u Puli
Ambalaža, Brendovi, Novosti, Vizualni identiteti, Web

Piquentum, istarsko – francuska veza

Logotip Piquentuma stiliziran je natpis preuzet iz ploče zahvalnice SALUS AUGUSTAE (192.g. pr. Krista), prvog zapisa na kojem se spominje ime Piquentum

Piquentum, istarsko – francuska veza
Brendovi, Kultura, Novosti, Osvrti, Print / Publikacije, Vizualni identiteti

Sonda magazin

Naš prvi, samoinicirani, projekt: besplatni informator za dubinsko istraživanje zabave koji je pružao informacije o kvalitetnim zbivanjima, promovirao mlade kreativce te se angažirao u obilježavanju mnogih humanitarnih akcija…

Sonda magazin