Brendovi, Kultura, Novosti, Oglašavanje, Print / Publikacije, Vizualni identiteti

Po 100% emocija u pulsku Arenu

Za 64. izdanje Pulskog filmskog festivala oglasne površine pomažu nam dočarati veličinu ekrana u Areni. Jer što je veći ekran, veće su i emocije

Po 100% emocija u pulsku Arenu
Izložbe, Kultura, Novosti, Video / Digital, Vizualni identiteti

Into the light hours

Na obljetnicu izložbe Haroona Mirze ‘The light hours’, održane u Le Corbusierovoj Villi Savoye, a za koju smo radili vizualni identitet, objavljujemo kratki film Françoisa Prodromidèsa.

Into the light hours
Izložbe, Novosti, Vizualni identiteti

Speleo kuća, za razvoj područja Ćićarije

Muzej krša dio je Znanstveno edukacijskog centra, osmišljenog s cijem da se znastveni kadar i zaljubljenici u prirodu privuku u samo središte istarskog krša: slabo naseljeno, no prirodnim atrakcijama bogato mjesto Vodice

Speleo kuća, za razvoj područja Ćićarije
Brendovi, Novosti, Proizvodi, Vizualni identiteti

Startasice s identitetom PFF-a

Filmski trenutak za Startas, stilski trenutak za Pulski Filmski Festival. Borovo apliciralo naš zvjezdani identitet na kultne tenisice

Startasice s identitetom PFF-a
Izložbe, Kultura, Novosti, Osvrti, Print / Publikacije, Vizualni identiteti

Sonda u Le Corbusierovoj Villi Savoye

Villa Savoye u vrijeme kada su trešnje u punom cvatu – to je nešto što se zbilja treba vidjeti. Osim možda ako si autor izložbe The light Hours…

Sonda u Le Corbusierovoj Villi Savoye
Brendovi, Nagrade, Novosti, Vizualni identiteti

Međunarodno priznanje za rebranding Poreča

Novi vizualni identitet Poreča uvršten je među najefektnije transformacije brandova u svijetu za prošlu godinu

Međunarodno priznanje za rebranding Poreča
Ambalaža, Brendovi, Izložbe, Nagrade, Novosti, Osvrti, Proizvodi, Vizualni identiteti

Budi moj Božić

Budi sretan Božić poruka je kako blagdan nije u stvarima koje nas okružuju, već u nama samima i dragim nam ljudima

Budi moj Božić
Brendovi, Fotografija, Novosti, Oglašavanje, Vizualni identiteti, Web

Najzabavnija voda u Istri

Branding prvog aquaparka u Istri – Istralandia, uz kojeg tok mirne rijeke Mirne postaje ludo zabavan

Najzabavnija voda u Istri
Kultura, Nagrade, Novosti, Vizualni identiteti

Brands of the world za šipak

Logotip Pučkog otvorenog učlišta Rovinj dobitnik svjetskog priznanja za kreativnost i izvrsnost u tehničkoj izvedbi

Brands of the world za šipak
Novosti, Osvrti, Vizualni identiteti

Pobjeda na natječaju za identitet TZ-a Poreč 

Poreč je lijep, Poreč je turistički poznat i priznat, Poreč je grad mozaika i jedno od sedam mjesta u Hrvatskoj koje posjeduju dobra upisana u UNESCO-ovu listu svjetske baštine. A Poreč je isto tako mjesto u kojem je dobar dio Studia Sonde proveo većinu života i zato iz prve ruke zna odnos Poreča prema turizmu

Pobjeda na natječaju za identitet TZ-a Poreč 
Brendovi, Nagrade, Novosti, Vizualni identiteti

Zlatna koza za vizualni identitet Parenzane

Godišnja nagrada Turističke zajednice Istarske županije zove se, a kako drugačije, nego – Zlatna koza. I upravo je uselila u Sondu, dodijeljena u kategoriji vizualnih komunikacija.

Zlatna koza za vizualni identitet Parenzane
Izložbe, Nagrade, Novosti, Print / Publikacije, Vizualni identiteti

Preglednik Hrvatskog dizajna 11/12 u našoj režiji

Kao dobitnici Velike nagrade Hrvatskog dizajnerskog društva 2009/10, imali smo čast dizajnirati vizualni identitet i katalog naredne izložbe, 11/12.

Preglednik Hrvatskog dizajna 11/12 u našoj režiji
Izložbe, Kultura, Nagrade, Novosti, Oglašavanje, Print / Publikacije, Vizualni identiteti

Red Dot za plakat pulskog festivala filma

Plakat kojim se promovira novi vizualni identitet Festivala igranog filma u Puli – Film pod zvijezdama, nagrađen je priznanjem Red Dot Communication Design 2012.

Red Dot za plakat pulskog festivala filma
Brendovi, Kultura, Nagrade, Novosti, Print / Publikacije, Vizualni identiteti

Novi identitet Festivala igranog filma u Puli

Zvijezde se projiciraju s neba iznad Arene i integriraju u Festival koji bez njih ne može sjati punim sjajem

Novi identitet Festivala igranog filma u Puli
Nagrade, Novosti, Vizualni identiteti

Brands Of the World logotipu Winter Cup

Odličje Brands of the world logo Award za identitet međunarodnog nogometnog turnira Istria Winter Cup

Brands Of the World logotipu Winter Cup
Kultura, Novosti, Vizualni identiteti

Hiža od besid: identitet koji stvaraju književnici

Vizualni identitet koji raste sa svakim novim boravkom književnika u kući nad ponorom Pazinske jame. I baš svaki njegov dio originalna je ostavština autora kući u kojoj je boravio…

Hiža od besid: identitet koji stvaraju književnici
Kultura, Nagrade, Novosti, Vizualni identiteti, Web

Vizualni identitet Pučkog otvorenog učilišta Rovinj

Rovinjsko pučko učilište puno je sadržaja, baš kao što je šipak pun koštica. K tomu je nar i jedan od prvobitnih simbola grada

Vizualni identitet Pučkog otvorenog učilišta Rovinj
Novosti, Print / Publikacije, Vizualni identiteti

Novi vizualni identitet festivala Hartera

Napuštena tvornica i novousvojeni identitet. Znak koji je istovremeno i dvodimenzionalan i trodimenzionalan, za višedimenzionalne potrebe festivala

Novi vizualni identitet festivala Hartera
Ambalaža, Brendovi, Novosti, Vizualni identiteti, Web

Piquentum, istarsko – francuska veza

Logotip Piquentuma stiliziran je natpis preuzet iz ploče zahvalnice SALUS AUGUSTAE (192.g. pr. Krista), prvog zapisa na kojem se spominje ime Piquentum

Piquentum, istarsko – francuska veza
Brendovi, Kultura, Novosti, Osvrti, Print / Publikacije, Vizualni identiteti

Sonda magazin

Naš prvi, samoinicirani, projekt: besplatni informator za dubinsko istraživanje zabave koji je pružao informacije o kvalitetnim zbivanjima, promovirao mlade kreativce te se angažirao u obilježavanju mnogih humanitarnih akcija…

Sonda magazin