Na 16. festivalu tržišnog komuniciranja FESTO 2008, održanom u Opatiji, serija plakata Booktiga ’08, naručitelja Gradske knjižnice Poreč, nagrađena je brončanim zvonom u kategoriji Sredstva izravne komunikacije.

Za izradu plakata za prvi Festival rabljenih knjiga korištena je forma malih oglasa, budući su upravo oni najupečatljivija asocijacija na trgovinu rabljenim stvarima. Kombiniranjem imena popularnih knjiga osmišljeni su dvosmisleni slogani koji u biti predstavljaju oglase, odnosno pozivaju potencijalne posjetitelje na razmjenu knjiga:

Mijenjam Anu Karenjinu za Ćelavu pjevačicu
Hitno se traži novi dom za Olivera Twista
Prodajem tri sestre, u odličnom stanju
Traže se Tri mušketira, može i starija verzija
Povoljno nudimo Idiota. Uščuvan. Kao nov.

Autentičnost nagrađenog koncepta Studia Sonde nadopunjava i izvedba  – otisak na originalnom novinskom papiru.