U Zagrebu je 19. prosinca 2016. g prezentirana knjiga The best of Adriatic Creative Directors autora Ekrema Dupanovića, a koji je u svoju listu 26 najboljih kreativnih direktora regije uvrstio i nas iz Studia Sonda.

Kreativni direktori koji su, prema odabiru autora, uvršteni u ovu knjigu su:

Hrvatska: Iva Babaja (Unex Group), Vanja Blumenšajn (Senor), Davor Bruketa (B&Ž), Nikola Žinić (B&Ž), Jelena Fiškuš (Studio Sonda), Sean Poropat (Studio Sonda) Igor Mladinović (Imago), Almir Okanović (BBDO) BiH: Bojan Hadžihalilovićć (Fabrika), Ajna Zlatar (Communis) Makedonija:  Vasilije Ćorluka (Saatchi&Saatchi), Ivica Spasovski (McCann Skopje) Slovenija: Aljoša Bagola (Pristop), Janez Rakušček (Luna TBWA), Toni Tomašek (Publicis One Slovenia And Croatia), Vital Verlič (Futura), Marko Vičič (Futura), Žare Kekin (Futura), Blaž Vuk (Pristop) Srbija:  Svetlana Ćopić (Scholz&Friends Belgrade), Vladimir Ćosić (McCann Belgrade), Nejboša Krivokuća (Communis DDB), Jana Savić Rastovac (McCann Belgrade), Ana Šutić (New Moment Beograd), Žarko Veljković (Saatchi&Saatchi Beograd), Ivana Zeković (Saatchi&Saatchi Beograd)

Osim što nam je zadovoljstvo biti odabranima uz ove kreativce, razveselila nas je i motivirajuća, personalizirana poruka autora.

Knjiga prezentira sljedeće radove Studia Sonda:
1. Booktiga Sajam rabljenih knjiga – kolekcija postera (2012, 2009, 2008)
2. Zaželi – Kampanja povodom 60 obljetnice Pulskog filmskog festivala
3. Piquentum Brazda i Sv. Vital
4. Vizualni identitet Light Hours Izložbe (Villa Savoye)
5. Kazalište za Kasnije
6. Nerealizirani rad – vizualni identitet za HTZ
7. Muškarci diljem svijeta plaču – Elan
8. Booktiga nagrada
9. Agrocal – ambalaža koja se čuva
10. Sonda Magazin