Dvije SoMo borac nagrade

Dvije SoMo borac nagrade

Kampanja za Gradsku knjižnicu Poreč, 100% COVID FREE PUTOVANJE osvojila je ove godine čak 2 SoMo borca i to u kategorijama Digitalni Mix i SoMoritanac

Zlato na BalticBestu!

Zlato na BalticBestu!

„Ovo je jedna od onih ideja na koje si ljubomoran. Perfectly Crafted“, izjavio je  Vincent Montocchio – Managing Director@ CIRCUS! advertising (Mauritius), komentirajući 100% COVID FREE PUTOVANJE kampanju tijekom žiriranja na BalticBestu.

Zlato za Gin Karbun

Zlato za Gin Karbun

World Spirits Award 2021. zlato i odlični tržišni rezultati za Gin Karbun destilerije Aura, čije su strateško pozicioniranje, brendiranje i dizajn odrađeni od strane Studija Sonda

Red Dot za 100% COVID free putovanje

Red Dot za 100% COVID free putovanje

Nagrada Red Dot za Gradsku knjižnicu Poreč i Studio Sonda dodijeljena je u zasigurno najkompleksnijoj kategoriji: Advertising – Integrirana kampanja, za koju je važno da kreativnu ideju komunicira kao jedinstvenu cjelinu, no kroz više integriranih komunikacijskih kanala.

#breaKINGrules 360° kampanja i novo ruho za sladoled King

#breaKINGrules 360° kampanja i novo ruho za sladoled King

Koliko smo pravila prekršili da bi nova #breaKINGrules kampanja za King u novom ruhu ugledala svjetlo dana? Puno 🙂

Novosti
Sonda is hiring!

Sonda is hiring!

Zapošljavamo voditelja/icu prikupljanja projektnih sredstava i financijskog izvještavanja udruge, osobu s iskustvom, koja će zajedno s ostatkom tima aktivno sudjelovati u pripremi i provedbi kreativnih projekata

Trijumf na Danima komunikacija s 3 Grand Prixa, 7 zlata, srebrom i 2 bronce

Trijumf na Danima komunikacija s 3 Grand Prixa, 7 zlata, srebrom i 2 bronce

Studio Sonda je na najvažnijem nacionalnom događanju s područja tržišnih komunikacija osvojio sve 3 najveće nagrade: Grand Prix IdejeX, Grand Prix Effie, Best of Show MIXX te uz to 7 zlatnih nagrada, jedno srebro i 2 bronce, za svoje projekte za Gradsku Knjižnicu Poreč, Bertoša Vina i Ledo/Frikom

100% COVID Free Putovanje

100% COVID Free Putovanje

Jer: ‘Books are the plane, and the train, and the road. They are the destination and the journey!’ (Anna Quindlen)

Nagrade, Novosti
Porečka riva nominirana za nagradu Bernardo Bernardi

Porečka riva nominirana za nagradu Bernardo Bernardi

Novouređena riva rad je arhitektonskog ureda Kostrenčić i Krebel. Studio Sonda imao je priliku sudjelovati u njihovu radu dizajnom gravura imena i simbola lokaliteta za podne trake-smjerokaze, koji rivu povezuju s Cardom Maximusom te time posjetiteljima sugeriraju smjer kretanja kada žele doći do starogradskih znamenitosti

Piquentum u knjizi Burp – The other wine book

Piquentum u knjizi Burp – The other wine book

Nizozemski izdavač Fitzroy Publishing odlučio je uvrstiti Piquentum Teran u knjigu koju opisuju kao: “The punk wine book you need in your life”

Draga 2020. poruka za kraj: B!te me

Draga 2020. poruka za kraj: B!te me

Vizualni identitet brenda i pakiranja za B!te me natural sports nutrition snackove  koji su 100% prirodni i veganski, bez   dodanih šećera, umjetnih sladila, aditiva i glutena, ali zato s više proteina i vlakana, za veću količinu energije!

3,2,1… I poletjela je Oraketa!

3,2,1… I poletjela je Oraketa!

Brending, ambalaža i promotivni materijali za novi multivitaminski pripravak Oraketa

6 projekata Studia Sonda na Izložbi hrvatskog dizajna 19/20

6 projekata Studia Sonda na Izložbi hrvatskog dizajna 19/20

Najvažnija središnja i najvažnija strukovna dizajnerska manifestacija u Hrvatskoj predstavlja i šest projekata Studia Sonda: Radensku u limenci (naručitelj Radenska Adriatic), Autorske bure (naručitelj EPK Rijeka 2020), Beskrajnu čestitku (naručitelj Ministarstvo zaštite okoliša i energetike), Vizualni identitet HNK Ivana pl. Zajca (naručitelj HNK Ivana pl. Zajca) te King sladoled u čašici X2, za cjeloviti projekt te za dizajn ambalaže (naručitelji Ledo/Frikom).

Uz Radensku, Kap po kap šuma!

Uz Radensku, Kap po kap šuma!

Kampanja i ambalaža za Radensku koja doprinosi sadnji 20 000 stabala u Hrvatskoj i Sloveniji.

SoMo Borac nagrada za #jedvacekam

SoMo Borac nagrada za #jedvacekam

Najveći SoMo Borac u kategoriji društveno odgovornih kampanja, zvan SoMoritanac, dodijeljen je kampanji #jedvacekam

Vizualni identitet HNK Ivana Pl. Zajca

Vizualni identitet HNK Ivana Pl. Zajca

Novi vizualni identitet kazališta koje ima povijest, gleda u budućnost, a u međuvremenu vježba različitost

Eurobest Winners’ Stories pišu o Sondi

Eurobest Winners’ Stories pišu o Sondi

‘Eurobest Winners’ Stories – Brave, bold and inspiring’, naslov je pod kojim se objavljuju priče o dobitnicima Eurobest nagrada na njihovoj platformi. Eurobest Awards slove kao benchmark za kreativne i učinkovite komunikacijske projekte na razini Europe, a ove godine, odlučili su predstaviti rad Studia Sonda.

Sonda u Balcannes top 25 s #jedvacekam

Sonda u Balcannes top 25 s #jedvacekam

Dobrotvorna kampanja #jedvacekam, osmišljena s ciljem podržavanja malih i srednjih gospodarstvenika u doba COVID lockdowna, uvrštena je u reviji Balcannes među 25 najboljih projekata regije! Kampanja je rezultat zajedničkog rada agencija Studia Sonda, Human, Izone te HURA-e.

Novosti, Proizvodi
Elan W studio kolekcija 20/21

Elan W studio kolekcija 20/21

Iz objektivnih razloga, svijetu se sve više žuri ispratiti ovu neizvjesnu 2020. godinu. Stoga smo odlučili uzeti si slobodu pozdraviti zimu i upravo sad, usred ljeta, predstaviti našu novu kolekciju skija za Elan W studio 20/21.

BERBA Novi branding i vizualni identitet za Vina Bertoša

BERBA Novi branding i vizualni identitet za Vina Bertoša

Berba nam poručuje kako se prava čarolija odvija na oku teško dokučivim visinama, odnosno u priči koja se odvija iznad etikete, u samom vinu

Sljedeća →