Zmajska pivovara nastala je 2013. godine kao rezultat dugogodišnje strasti prema vrhunskom pivu i danas se smatraju pionirima crafta u Hrvatskoj. Kako je hrvatska craft beer scena doslovno rasla i odrastala uz zmaja, istovremeno je rasla i potreba za jasnijim pozicioniranjem i kreiranjem novog vizualnog identiteta kako brenda tako i samog proizvoda.
Studiju Sonda povjeren je zadatak za novim strateškim pozicioniranjem, redizajnom nove etikete te ukupnoga vizualnog identiteta Zmajske pivovare, a koji bi bili usklađeniji s kvalitetom i statusom samog proizvoda. Strateško repoziociranje uzelo je tako u obzir činjenicu da je Zmajsko zapravo bilo prvo craft pivo koje je craft filozofiju približilo širom krugu korisnika u zemlji, odnosno prvo hrvatsko craft pivo koje je zaživjelo na policama dućana i pritom je jedan od ključnih zadataka bila istovremena nadogradnja, ali i uvažavanje postojećih vizualnih i komunikcijskih elemenata po kojima je brend već godinama prepoznatljiv.
Novi dizajn i komunikacijski koncept u prvi plan guraju glavne vrijednosti brenda: neovisnost, neposrednost, beskompromisnost, inspirativnost, kvalitetu i majstorstvo. Detalji zmajevih ljuski koje izgledaju poput ljuski hmelja te nova ilustracija, zmaju daju dorađeniji i odvažniji izgled. Logo i vizualni elementi ostali su prepoznatljivi, a okus, kvaliteta i ljubav prema craftu nepromijenjeni.
Zmaj je nakon 10 godina definitivno odrastao i postao više od loga ili etikete. On je danas pravi simbol craft pivarstva u Hrvatskoj i svima onima koji vjeruju u iste vrijednosti koje i Zmajska pivovara poručuje: Budi i ti Zmaj!