Namještaj MIMA nakon 30 godina postojanja odlučuje napraviti iskorak prema transformaciji brenda i poslovanja. Realizacija novog smjera prvenstveno je vidljiva kroz promjenu asortimana te podizanje njegove kvalitete, ali i promjenu uloge izložbenih salona. Ključna promjena u asortimanu dolazi kroz specijalizaciju na isključivo prostore dnevne sobe, kuhinje i blagovaonice, odnosno sužavanje ponude, a sve s ciljem podizanja kvalitete. Kroz novi koncept poslovanja saloni pružaju potpuno drugačije iskustvo kupovine, sugeriraju kupcu realne životne situacije, ali i kvantifikacije benefita na koji nailaze kupovinom u MIMA-i, realnih i onih emocionalnih.
Zaokret k novoj strategiji podrazumijevao je modernizaciju komunikacijskih i vizualnih elemenata kako bi sugerirali podizanje na novi nivo kvalitete, što je za MIMA-u odradila Sonda. S ciljem isticanja suvremenosti brenda, kroz osnovne grafičke elemente poput piktograma, fonta i logotipa prožet je stilski minimalizam s upisanom simbolikom. Horizontalne linije logotipa simbolički naglašavaju rast i napredak, poput stepenica koje vode u snažniji i suvremeniji brend. Također je važan dio identiteta grafičko/tekstualna komponenta koja kroz igru Max i Min komunicira kako se uz MIMA-u minimiziraju svi potencijalni izazovi na koje se nailazi prilikom uređenja doma, a maksimiziraju pozitivni učinci. Tako je i samom imenu, koje je nastalo spajanjem inicijala vlasnika, sada udahnuto novo, tržišno relevantno značenje.
Novi vizualni identitet i zaokret u poslovanju premijerno su prezentirani u novootvorenom salonu u Koprivnici, u kojemu su u cijelosti i implementirani. Novi salon je utjelovljenje svih vrijednosti i standarda za koje se nova Mima zalaže – on postaje mjesto inspiracije za pravi osjećaj doma u kojem se nude kvalitetna riješenja za razne problematike kod uređenja – od funkcionalnosti, uređenja malog prostora, planiranja doma u kojem borave životinje itd. Ovakav komplementarni pristup i inovativni koncept, u svim ostalim MIMA salonima diljem Hrvatske zaživjet će postepeno u periodu od godinu dana.