Poznati brand King sladoleda ljeto 2020. dočekuje s jednim novitetom: nakon što je dugo godina ovaj premium sladoled konzumiran isključivo na štapiću, sada dolazi na tržište kao najkremastiji sladoledni desert u pakiranju čašice.

Promjena formata i činjenica da je sladoled osim u retailu, namijenjen i prodaji u HORECA-i, iziskivali su uočljiv, zaigran i suvremen dizajn. Kao inspiracija korišten je stilizirani oblik krune koji simbolički komunicira kako se onaj trenutak kada konzumiramo svoj King u čašici, pretvara u: kraljevski trenutak. Sukladno tome, kampanja koja prati lansiranje proizvoda ističe važnost pozitivnog stava u životu te komunicira da se, čak i u trenutcima koji nisu baš najsjajniji, stvari uvijek mogu okrenuti na bolje ako se pogledaju iz druge perspektive. Svakodnevnica u kojoj smo zatrpani obavezama, teškim mislima ili šokantnima vijestima, uvijek postaje barem malo podnošljivija uz ukusan King i optimističan stav za koji se zalaže uz poruku: Okreni na desert!

Proizvod dolazi u 4 okusa; pistacija, karamela, vanilija i čokolada.

Sladoled King prodaje se na tržištima Hrvatske, Srbije, Bosne i Hercegovine, Slovenije, Crne Gore, Sjeverne Makedonije i Mađarske.

Dizajn i koncept ambalaže i kampanju potpisuje Studio Sonda.
Produkcija TVC: Brand Vision
Klijent: LEDO / FRIKOM