Već 10 godina traje suradnja Studia Sonda i Elana na dizajnu ženske kolekcije skija. Nakon inicijalnog rada isključivo na grafičkim rješenjima, 2010. godine započinjemo s idejnim razvojem koncepta “Lightskiing” koji ima za cilj značajniju diferencijaciju na tržištu ženskih skija. Timski rad Studia Sonde, R&D odjela Elana i W Elan studia (u kojem žene sugeriraju svoje potrebe na snijegu), rezultira tehnološkim razvojem skija koje su prilagođene specifičnim potrebama ženske fizionomije, a istodobno upotrebom novih materijala postaju fizički lakše za nošenje. Grafička rješenja također evoluiraju od isključivo estetskih, do rješenja koja su u službi funkcionalnosti, odnosno potenciranja novih tehnologija. Od lansiranja prvog Delight (the lightest ski in the world) modela 2013. godine pa do danas zabilježen je porast prodaje od 112%, a ukoliko uspoređujemo prodaju skija iste cjenovne kategorije iz 2010. godine s današnjom Delight skijom, za sezonu 16/17 zabilježen je porast prodaje od čak 571%. To znači da Elan usprkos trendu pada globalnog tržišta vezanog uz zimske sportove, bilježi konstantan porast prodaje u segmentu ženskih skija.

Ujedno je Delight prva skija koja je ušla u japanske dućane kao Women specific performace model te je dobitnica brojnih nagrada:  Plus X Award for High Quality, Design and Functionality za Delight Prime 16/17, Delight 15/16 i Delight 13/14; Skimagazine Innovationpreis za Delight QT 1314 ski set; Red Dot Honourable mention za Delight 13/14 te ISPO award Winner za Delight 13/14.

Uoči lansiranja nove kolekcije 17/18 na ISPO sajmu u Munchenu u veljači, predstavljamo retrospektivu nekih od najuspješnijih modela.