Branding, pakiranje i kampanja za Oraketu Voyager
Voyko Oraketa otkrio najnekompliciraniji unaprijed smiješani napitak i poručio: Ma ne kompliciraaaaaj!
Voyko Oraketa otkrio najnekompliciraniji unaprijed smiješani napitak i poručio: Ma ne kompliciraaaaaj!
Osvojili smo dvije Red Dot nagrade za 2023. godinu te se time popeli na ukupno 19. osvojenih Red Dot nagrada! Ovogodišnji dobitnici su projekti Domaćica i Nota.
Osmislili smo projekt koji brigu za podmorje i turizam spaja u jedno: u atraktivan turistički proizvod koji korisnicima omogućuje da istražuju podmorje i zabavljaju se, pritom čine dobro djelo za prirodu, a ujedno ostvaruju brojne pogodnosti kao Sea Star Heroji!
Naši kreativni direktori Jelena i Sean nedavno su prisustvovali jubilarnom 70-om festivalu Cannes Lions International Festival of Creativity. Donosimo blic utiske…
Ove smo godine imali čast dizajnirati kampanju za veliki sedamdeseti rođendan Pulskog filmskog festivala!
FunctionAll je nova funkcionalna prirodna mineralna voda iz Radenske za koju smo razvili kompletan brending: od pozicioniranja, imena i ambalaže, do promidžbene kampanje
U sklopu European design festivala održanog u Luxembourgu, Sondi je dodijeljena nagrada European Design Awards za interaktivnu instalaciju Putovanje batanom, klijenta Ekomuzej Batana
Jer predstavlja savršen sklad pistacije i šumskog voća nazvali smo ga Harmony, a osim u škrinje, smjestili i u bajkovito šumsko okruženje.
Sjajna reakcija Kraša, poznatog hrvatskog proizvođača slatkiša, na skepsu javnosti nakon što ga je preuzela tvrtka iz mesne industrije. Potez koji je vjerne korisnike pretvorio u brend ambasadore jer je proizvedeno upravo ono što su tražili: čokolada s čvarcima!
Nakon 30 godina postojanja namještaj MIMA nodlučuje napraviti iskorak prema transformaciji brenda i poslovanja, što podrazumijeva i modernizaciju komunikacijskih i vizualnih elemenata kako bi sugerirali podizanje na novi nivo kvalitete. Novi vizualni identitet i zaokret u poslovanju premijerno su prezentirani u novootvorenom salonu u Koprivnici, u kojemu su u cijelosti i implementirani.
Sveučilište u Ljubljani najstarija je i najveća visokoškolska i znanstveno-istraživačka institucija u Sloveniji. U nastojanju da svojim studentima dizajna objasni funkcionalno oblikovanje ambalaže, autorica knjige doc. dr. Urška Vrabić Brodnjak, napisala je knjigu Načrtovanje in oblikovanje embalaže te u nju uvrstila i Sondin rad Agrocal Prah.
Interaktivna instalacija odvodi korisnika na putovanje kroz vrijeme i omogućuje mu ‘kontrolu batane’ iz prvog lica, u trajanju od 5 minuta.
Idealno je vrijeme za nove početke i još jedno izdanje našeg Designed by People programa u kojem ti nudimo jedinstvenu priliku da budeš dio našeg kreativnog tima. Ovoga puta riječ je o Sonda & Kraš Designed by People radionicama, u kojima ćete sa Sondom dizajnirati Krašev novi blagdanski asortiman proizvoda za 2023.
Čak 3 naša rada nagrađena su na Izložbi hrvatskog dizajna 21/22, izložbenom pregledu najboljih dizajnerskih radova iz Hrvatske iz protekle dvije godine. Riječ je o radovima: Dorina, Kornarija i Putovanje batanom.
Od Sonda kreativnog centra u Vižinadi do Cannes Lions Festivala…
Sonda dizajnirala nove ambalaže asortimana smrznutog povrća i voća za Ledo/Frikom
Sedam Dizajnerskih početnica održano je u 2022. godini u našem Kreativnom centru Sonda. U posljednjoj radionici ove godine, posjetili su nas učenici iz 7. i 8. razreda osnovne škole Sv. Lovreč i pritom dizajnirali vlastiti model eko stolice.
Prva komercijalna skija programa Designed by People ostvarena u suradnji s Elanom, a koju su osmislile osobe bez prethodnog iskustva u dizajniranju konkretnog proizvoda, no sa željom da pokažu kako vlastitu kreativnost, uz adekvatno vodstvo, mogu pretočiti u učinkovit proizvod, predstavljena je eksperimentalnom showroomu Brigade u Centru Kaptol.
Nota je prvi ocat na svijetu čiji okus možete osjetiti i prije samog kušanja te tako odabrati koju snagu okusa želite dodati svom jelu
Čak 14 naših radova odabrano je za Izložbu hrvatskog dizajna 21/22, koja predstavlja najvažniju strukovnu dizajnersku manifestaciju u Hrvatskoj. Širinu opusa dodatno podcrtava činjenica kako će selektirani radovi biti prezentirani u 6 kategorija: cjeloviti projekt, dizajn ambalaže, dizajn u digitalnim medijima/dizajn interakcija, dizajn vizualnih komunikacija, koncept/inicijativa, kritički dizajn te prostorne i grafičke intervencije/sistemi