Rawino. Crafted by terroir
Zbog dozrijevanje vina pod nebom i istarskom zemljom, u sinergiji s prirodom, odlučili smo na bocu vina doslovno prenijeti dio zemlje i vegetacije pod kojima je grožđe sazrijevalo u ukopanim amforama.
Zbog dozrijevanje vina pod nebom i istarskom zemljom, u sinergiji s prirodom, odlučili smo na bocu vina doslovno prenijeti dio zemlje i vegetacije pod kojima je grožđe sazrijevalo u ukopanim amforama.
Kampanja za 71. Pulski filmski festival
Jedini smo predstavnici iz Hrvatske pozvani na sudjelovanje u izložbi ANIME povodom održavanja European design Awards u Napulju, a rad smo posvetili legendarnom pjesniku Tinu Ujeviću
Kampanja za grill asortiman
Ove smo godine imali čast dizajnirati kampanju za veliki sedamdeseti rođendan Pulskog filmskog festivala!
U sklopu European design festivala održanog u Luxembourgu, Sondi je dodijeljena nagrada European Design Awards za interaktivnu instalaciju Putovanje batanom, klijenta Ekomuzej Batana
Sveučilište u Ljubljani najstarija je i najveća visokoškolska i znanstveno-istraživačka institucija u Sloveniji. U nastojanju da svojim studentima dizajna objasni funkcionalno oblikovanje ambalaže, autorica knjige doc. dr. Urška Vrabić Brodnjak, napisala je knjigu Načrtovanje in oblikovanje embalaže te u nju uvrstila i Sondin rad Agrocal Prah.
Čak 3 naša rada nagrađena su na Izložbi hrvatskog dizajna 21/22, izložbenom pregledu najboljih dizajnerskih radova iz Hrvatske iz protekle dvije godine. Riječ je o radovima: Dorina, Kornarija i Putovanje batanom.
Od Sonda kreativnog centra u Vižinadi do Cannes Lions Festivala…
Odbrojavamo sitno do kraja godine. Iako je 2021. bila globalno problematična, za Sondu je bila jedna od daleko najuspješnijih godina. Osvojili smo brojne nagrade, pokrenuli i sagradili Kreativni Centar, odradili zanimljive projekte, a u 2022. želimo otvoriti vrata našeg Kreativnog centra čim većem broju ljudi!
Aristotel: …kao da je oblik bio zarobljen, utopljen u masu, a kipar ga je oslobodio odstranjujući suvišnu, vanjsku oblogu…
Kampanja za Gradsku knjižnicu Poreč, 100% COVID FREE PUTOVANJE osvojila je ove godine čak 2 SoMo borca i to u kategorijama Digitalni Mix i SoMoritanac
„Ovo je jedna od onih ideja na koje si ljubomoran. Perfectly Crafted“, izjavio je Vincent Montocchio – Managing Director@ CIRCUS! advertising (Mauritius), komentirajući 100% COVID FREE PUTOVANJE kampanju tijekom žiriranja na BalticBestu.
Nagrada Red Dot za Gradsku knjižnicu Poreč i Studio Sonda dodijeljena je u zasigurno najkompleksnijoj kategoriji: Advertising – Integrirana kampanja, za koju je važno da kreativnu ideju komunicira kao jedinstvenu cjelinu, no kroz više integriranih komunikacijskih kanala.
Koliko smo pravila prekršili da bi nova #breaKINGrules kampanja za King u novom ruhu ugledala svjetlo dana? Puno 🙂
Studio Sonda je na najvažnijem nacionalnom događanju s područja tržišnih komunikacija osvojio sve 3 najveće nagrade: Grand Prix IdejeX, Grand Prix Effie, Best of Show MIXX te uz to 7 zlatnih nagrada, jedno srebro i 2 bronce, za svoje projekte za Gradsku Knjižnicu Poreč, Bertoša Vina i Ledo/Frikom
Jer: ‘Books are the plane, and the train, and the road. They are the destination and the journey!’ (Anna Quindlen)
Nizozemski izdavač Fitzroy Publishing odlučio je uvrstiti Piquentum Teran u knjigu koju opisuju kao: “The punk wine book you need in your life”
Brending, ambalaža i promotivni materijali za novi multivitaminski pripravak Oraketa
Najvažnija središnja i najvažnija strukovna dizajnerska manifestacija u Hrvatskoj predstavlja i šest projekata Studia Sonda: Radensku u limenci (naručitelj Radenska Adriatic), Autorske bure (naručitelj EPK Rijeka 2020), Beskrajnu čestitku (naručitelj Ministarstvo zaštite okoliša i energetike), Vizualni identitet HNK Ivana pl. Zajca (naručitelj HNK Ivana pl. Zajca) te King sladoled u čašici X2, za cjeloviti projekt te za dizajn ambalaže (naručitelji Ledo/Frikom).