Dvije SoMo borac nagrade

Dvije SoMo borac nagrade

Kampanja za Gradsku knjižnicu Poreč, 100% COVID FREE PUTOVANJE osvojila je ove godine čak 2 SoMo borca i to u kategorijama Digitalni Mix i SoMoritanac

Zlato na BalticBestu!

Zlato na BalticBestu!

„Ovo je jedna od onih ideja na koje si ljubomoran. Perfectly Crafted“, izjavio je  Vincent Montocchio – Managing Director@ CIRCUS! advertising (Mauritius), komentirajući 100% COVID FREE PUTOVANJE kampanju tijekom žiriranja na BalticBestu.

Zlato za Gin Karbun

Zlato za Gin Karbun

World Spirits Award 2021. zlato i odlični tržišni rezultati za Gin Karbun destilerije Aura, čije su strateško pozicioniranje, brendiranje i dizajn odrađeni od strane Studija Sonda

#breaKINGrules 360° kampanja i novo ruho za sladoled King

#breaKINGrules 360° kampanja i novo ruho za sladoled King

Koliko smo pravila prekršili da bi nova #breaKINGrules kampanja za King u novom ruhu ugledala svjetlo dana? Puno 🙂

Trijumf na Danima komunikacija s 3 Grand Prixa, 7 zlata, srebrom i 2 bronce

Trijumf na Danima komunikacija s 3 Grand Prixa, 7 zlata, srebrom i 2 bronce

Studio Sonda je na najvažnijem nacionalnom događanju s područja tržišnih komunikacija osvojio sve 3 najveće nagrade: Grand Prix IdejeX, Grand Prix Effie, Best of Show MIXX te uz to 7 zlatnih nagrada, jedno srebro i 2 bronce, za svoje projekte za Gradsku Knjižnicu Poreč, Bertoša Vina i Ledo/Frikom

100% COVID Free Putovanje

100% COVID Free Putovanje

Jer: ‘Books are the plane, and the train, and the road. They are the destination and the journey!’ (Anna Quindlen)

Piquentum u knjizi Burp – The other wine book

Piquentum u knjizi Burp – The other wine book

Nizozemski izdavač Fitzroy Publishing odlučio je uvrstiti Piquentum Teran u knjigu koju opisuju kao: “The punk wine book you need in your life”

Draga 2020. poruka za kraj: B!te me

Draga 2020. poruka za kraj: B!te me

Vizualni identitet brenda i pakiranja za B!te me natural sports nutrition snackove  koji su 100% prirodni i veganski, bez   dodanih šećera, umjetnih sladila, aditiva i glutena, ali zato s više proteina i vlakana, za veću količinu energije!

3,2,1… I poletjela je Oraketa!

3,2,1… I poletjela je Oraketa!

Brending, ambalaža i promotivni materijali za novi multivitaminski pripravak Oraketa

6 projekata Studia Sonda na Izložbi hrvatskog dizajna 19/20

6 projekata Studia Sonda na Izložbi hrvatskog dizajna 19/20

Najvažnija središnja i najvažnija strukovna dizajnerska manifestacija u Hrvatskoj predstavlja i šest projekata Studia Sonda: Radensku u limenci (naručitelj Radenska Adriatic), Autorske bure (naručitelj EPK Rijeka 2020), Beskrajnu čestitku (naručitelj Ministarstvo zaštite okoliša i energetike), Vizualni identitet HNK Ivana pl. Zajca (naručitelj HNK Ivana pl. Zajca) te King sladoled u čašici X2, za cjeloviti projekt te za dizajn ambalaže (naručitelji Ledo/Frikom).

Uz Radensku, Kap po kap šuma!

Uz Radensku, Kap po kap šuma!

Kampanja i ambalaža za Radensku koja doprinosi sadnji 20 000 stabala u Hrvatskoj i Sloveniji.

Eurobest Winners’ Stories pišu o Sondi

Eurobest Winners’ Stories pišu o Sondi

‘Eurobest Winners’ Stories – Brave, bold and inspiring’, naslov je pod kojim se objavljuju priče o dobitnicima Eurobest nagrada na njihovoj platformi. Eurobest Awards slove kao benchmark za kreativne i učinkovite komunikacijske projekte na razini Europe, a ove godine, odlučili su predstaviti rad Studia Sonda.

BERBA Novi branding i vizualni identitet za Vina Bertoša

BERBA Novi branding i vizualni identitet za Vina Bertoša

Berba nam poručuje kako se prava čarolija odvija na oku teško dokučivim visinama, odnosno u priči koja se odvija iznad etikete, u samom vinu

2 Red Dot nagrade: Za King u čašici i Autorske Bure

2 Red Dot nagrade: Za King u čašici i Autorske Bure

Ovo je ukupno 15. Red Dot nagrada u portfelju Studia Sonda…

Okreni freaKING u KING

Okreni freaKING u KING

Dizajn ambalaže i kampanja za novi King sladoled u čašici

B-report: Sondina kampanja najnagrađivanija u Hrvatskoj

B-report: Sondina kampanja najnagrađivanija u Hrvatskoj

B-report izvješće proglasilo kampanju za Piquentum Sv. Vital: ‘Art directed by nature’ trećom najnagrađivanijom u čitavoj regiji, a prvom u Hrvatskoj, za 2019. godinu.

O moći kreativnosti

O moći kreativnosti

Knjiga O moći kreativnosti donosi pregled petnaestogodišnjeg rada i djelovanja Studia Sonda te priču o tome kako je jedan samoinicirani projekt doveo do postojanja kreativnog studija s globalno tržišno zastupljenima i nagrađivanim projektima. Pritom je smješten u mjestu sa svega 300-tinjak stanovnika, Vižinadi (Istra), a i značajno utječe na razvoj sredine u kojoj djeluje.

Izazovi ispijanja kulture u Istri

Izazovi ispijanja kulture u Istri

Sondino predavanje ‘Pitke priče’ dio međunarodne manifestacije pazinskog Etnografskog muzeja: Izazovi ispijanja kulture u Istri

Studio Sonda dobitnik Cannes Lion nagrade

Studio Sonda dobitnik Cannes Lion nagrade

Prvi Cannes lion za Studio Sonda, a drugi u Hrvatskoj povijesti uopće, dodijeljen je za projekt Piquentum vina, kolekciju koja se prikupljala 6 godina u suradnji s Meteorološkim zavodom

Najsretnija jaja

Najsretnija jaja

Vizualni i verbalni identitet za Najsretnija Perfa jaja

Sljedeća →