Brendovi, Nagrade, Novosti
Sonda je 10. najučinkovitija nezavisna agencija u čitavoj Europi!

Sonda je 10. najučinkovitija nezavisna agencija u čitavoj Europi!

Sonda je deseta najučinkovitija nezavisna agencija u Europi i općenito najučinkovitija agencija u Hrvatskoj u protekloj godini, pokazao je Global Effie Effectiveness Index 2021.

Red Dot za redizajn Dorine

Red Dot za redizajn Dorine

Slavimo novi Red Dot, ukupno 17. za Sondu. Ovoga puta za novi dizajn ambalaže za Dorina Kraš čokolade koje dolaze u nekoliko dimenzija i više od dvadeset okusa, a u njima uživaju i potrošači u više od 20 zemalja diljem svijeta.

Novi identitet i kampanja za Dorinu

Novi identitet i kampanja za Dorinu

Studio Sonda redizajnirao je logotip i pakiranje te osmislio novu komunikacijsku kampanju za legendarnu Dorina čokoladu. Jer kada je DA ili NE, prelomi i probaj sve!

 

Budi Zmaj

Budi Zmaj

Novo pozicioniranje, redizajn etikete i redizajn vizualnog idnetiteta Zmajske pivovare. Jer nakon 10 godina, zmaj je definitivno odrastao i postao više od samog loga ili lika ne etiketi…

2021. rekordna za Sondu

2021. rekordna za Sondu

Odbrojavamo sitno do kraja godine. Iako je 2021. bila globalno problematična, za Sondu je bila jedna od daleko najuspješnijih godina. Osvojili smo brojne nagrade, pokrenuli i sagradili Kreativni Centar, odradili zanimljive projekte, a u 2022. želimo otvoriti vrata našeg Kreativnog centra čim većem broju ljudi!

2 Epica nagrade Sondi

2 Epica nagrade Sondi

Studio Sonda kao jedini predstavnik Adriatic regije, za 100% Covid Free putovanje, iz Pariza nosi dvije EPICA nagrade i to srebro u kategoriji integrirane kampanje i broncu u kategoriji COVID-19 komunikacije.

2 Best of Europe Effie nagrade

2 Best of Europe Effie nagrade

Studiu Sonda dvije Best of Europe Effie nagrade za učinkovitost u oglašavanju: srebro za Best of Europe: Crisis Response/Critical Pivot i bronca za Best of Europe: Small Budget

Dvije SoMo borac nagrade

Dvije SoMo borac nagrade

Kampanja za Gradsku knjižnicu Poreč, 100% COVID FREE PUTOVANJE osvojila je ove godine čak 2 SoMo borca i to u kategorijama Digitalni Mix i SoMoritanac

Zlato na BalticBestu!

Zlato na BalticBestu!

„Ovo je jedna od onih ideja na koje si ljubomoran. Perfectly Crafted“, izjavio je  Vincent Montocchio – Managing Director@ CIRCUS! advertising (Mauritius), komentirajući 100% COVID FREE PUTOVANJE kampanju tijekom žiriranja na BalticBestu.

Zlato za Gin Karbun

Zlato za Gin Karbun

World Spirits Award 2021. zlato i odlični tržišni rezultati za Gin Karbun destilerije Aura, čije su strateško pozicioniranje, brendiranje i dizajn odrađeni od strane Studija Sonda

#breaKINGrules 360° kampanja i novo ruho za sladoled King

#breaKINGrules 360° kampanja i novo ruho za sladoled King

Koliko smo pravila prekršili da bi nova #breaKINGrules kampanja za King u novom ruhu ugledala svjetlo dana? Puno 🙂

Trijumf na Danima komunikacija s 3 Grand Prixa, 7 zlata, srebrom i 2 bronce

Trijumf na Danima komunikacija s 3 Grand Prixa, 7 zlata, srebrom i 2 bronce

Studio Sonda je na najvažnijem nacionalnom događanju s područja tržišnih komunikacija osvojio sve 3 najveće nagrade: Grand Prix IdejeX, Grand Prix Effie, Best of Show MIXX te uz to 7 zlatnih nagrada, jedno srebro i 2 bronce, za svoje projekte za Gradsku Knjižnicu Poreč, Bertoša Vina i Ledo/Frikom

100% COVID Free Putovanje

100% COVID Free Putovanje

Jer: ‘Books are the plane, and the train, and the road. They are the destination and the journey!’ (Anna Quindlen)

Piquentum u knjizi Burp – The other wine book

Piquentum u knjizi Burp – The other wine book

Nizozemski izdavač Fitzroy Publishing odlučio je uvrstiti Piquentum Teran u knjigu koju opisuju kao: “The punk wine book you need in your life”

Draga 2020. poruka za kraj: B!te me

Draga 2020. poruka za kraj: B!te me

Vizualni identitet brenda i pakiranja za B!te me natural sports nutrition snackove  koji su 100% prirodni i veganski, bez   dodanih šećera, umjetnih sladila, aditiva i glutena, ali zato s više proteina i vlakana, za veću količinu energije!

3,2,1… I poletjela je Oraketa!

3,2,1… I poletjela je Oraketa!

Brending, ambalaža i promotivni materijali za novi multivitaminski pripravak Oraketa

6 projekata Studia Sonda na Izložbi hrvatskog dizajna 19/20

6 projekata Studia Sonda na Izložbi hrvatskog dizajna 19/20

Najvažnija središnja i najvažnija strukovna dizajnerska manifestacija u Hrvatskoj predstavlja i šest projekata Studia Sonda: Radensku u limenci (naručitelj Radenska Adriatic), Autorske bure (naručitelj EPK Rijeka 2020), Beskrajnu čestitku (naručitelj Ministarstvo zaštite okoliša i energetike), Vizualni identitet HNK Ivana pl. Zajca (naručitelj HNK Ivana pl. Zajca) te King sladoled u čašici X2, za cjeloviti projekt te za dizajn ambalaže (naručitelji Ledo/Frikom).

Uz Radensku, Kap po kap šuma!

Uz Radensku, Kap po kap šuma!

Kampanja i ambalaža za Radensku koja doprinosi sadnji 20 000 stabala u Hrvatskoj i Sloveniji.

Eurobest Winners’ Stories pišu o Sondi

Eurobest Winners’ Stories pišu o Sondi

‘Eurobest Winners’ Stories – Brave, bold and inspiring’, naslov je pod kojim se objavljuju priče o dobitnicima Eurobest nagrada na njihovoj platformi. Eurobest Awards slove kao benchmark za kreativne i učinkovite komunikacijske projekte na razini Europe, a ove godine, odlučili su predstaviti rad Studia Sonda.

BERBA Novi branding i vizualni identitet za Vina Bertoša

BERBA Novi branding i vizualni identitet za Vina Bertoša

Berba nam poručuje kako se prava čarolija odvija na oku teško dokučivim visinama, odnosno u priči koja se odvija iznad etikete, u samom vinu

Sljedeća →