Pasinsky, VAU hotel za pse
Strateško pozicioniranje brenda, vizualni i verbalni identitet te komunikacijski koncept za novi hotel za pse, u kojem oni nisu samo kućni ljubimci, već članovi obitelji!
Strateško pozicioniranje brenda, vizualni i verbalni identitet te komunikacijski koncept za novi hotel za pse, u kojem oni nisu samo kućni ljubimci, već članovi obitelji!
Nakon više tjedana praktičnog rada, u okviru programa Sonda Designed by People, zaživio je kreativni koncept za zimsku Radensku
Zbog dozrijevanje vina pod nebom i istarskom zemljom, u sinergiji s prirodom, odlučili smo na bocu vina doslovno prenijeti dio zemlje i vegetacije pod kojima je grožđe sazrijevalo u ukopanim amforama.
Kampanja za 71. Pulski filmski festival
Jedinstveni koncept hotelskog smještaja namijenjen suvremenom putniku, koji poručuje: Be One With The Destination
Prošlost i budućnost spojili su se u novom vizualnom identitetu i živopisnim etiketama Bajkin maslinovih ulja
Balcannes natjecanje prošle je godine osvanulo s novim, uspješno implementiranim vizualnim identitetom, novom nagradom i novim programom. Otvaranje novih prijava za natjecatelje za godinu 23/24 prilika je da se prisjetimo vizualnog identiteta i nagrada koje smo lani osmislili, i dodatno ih predstavimo.
Voyko Oraketa otkrio najnekompliciraniji unaprijed smiješani napitak i poručio: Ma ne kompliciraaaaaj!
Osvojili smo dvije Red Dot nagrade za 2023. godinu te se time popeli na ukupno 19. osvojenih Red Dot nagrada! Ovogodišnji dobitnici su projekti Domaćica i Nota.
Naši kreativni direktori Jelena i Sean nedavno su prisustvovali jubilarnom 70-om festivalu Cannes Lions International Festival of Creativity. Donosimo blic utiske…
Ove smo godine imali čast dizajnirati kampanju za veliki sedamdeseti rođendan Pulskog filmskog festivala!
FunctionAll je nova funkcionalna prirodna mineralna voda iz Radenske za koju smo razvili kompletan brending: od pozicioniranja, imena i ambalaže, do promidžbene kampanje
Jer predstavlja savršen sklad pistacije i šumskog voća nazvali smo ga Harmony, a osim u škrinje, smjestili i u bajkovito šumsko okruženje.
Sjajna reakcija Kraša, poznatog hrvatskog proizvođača slatkiša, na skepsu javnosti nakon što ga je preuzela tvrtka iz mesne industrije. Potez koji je vjerne korisnike pretvorio u brend ambasadore jer je proizvedeno upravo ono što su tražili: čokolada s čvarcima!
Nakon 30 godina postojanja namještaj MIMA nodlučuje napraviti iskorak prema transformaciji brenda i poslovanja, što podrazumijeva i modernizaciju komunikacijskih i vizualnih elemenata kako bi sugerirali podizanje na novi nivo kvalitete. Novi vizualni identitet i zaokret u poslovanju premijerno su prezentirani u novootvorenom salonu u Koprivnici, u kojemu su u cijelosti i implementirani.
Idealno je vrijeme za nove početke i još jedno izdanje našeg Designed by People programa u kojem ti nudimo jedinstvenu priliku da budeš dio našeg kreativnog tima. Ovoga puta riječ je o Sonda & Kraš Designed by People radionicama, u kojima ćete sa Sondom dizajnirati Krašev novi blagdanski asortiman proizvoda za 2023.
Čak 3 naša rada nagrađena su na Izložbi hrvatskog dizajna 21/22, izložbenom pregledu najboljih dizajnerskih radova iz Hrvatske iz protekle dvije godine. Riječ je o radovima: Dorina, Kornarija i Putovanje batanom.
Od Sonda kreativnog centra u Vižinadi do Cannes Lions Festivala…
Prva komercijalna skija programa Designed by People ostvarena u suradnji s Elanom, a koju su osmislile osobe bez prethodnog iskustva u dizajniranju konkretnog proizvoda, no sa željom da pokažu kako vlastitu kreativnost, uz adekvatno vodstvo, mogu pretočiti u učinkovit proizvod, predstavljena je eksperimentalnom showroomu Brigade u Centru Kaptol.
Nota je prvi ocat na svijetu čiji okus možete osjetiti i prije samog kušanja te tako odabrati koju snagu okusa želite dodati svom jelu