Designed by People: Dizajniraj blagdanske proizvode Kraša ’23.

Designed by People: Dizajniraj blagdanske proizvode Kraša ’23.

Idealno je vrijeme za nove početke i još  jedno izdanje našeg Designed by People programa u kojem ti nudimo jedinstvenu priliku da budeš dio našeg kreativnog tima. Ovoga puta riječ je o Sonda & Kraš Designed by People radionicama, u kojima ćete sa Sondom dizajnirati Krašev novi blagdanski asortiman proizvoda za 2023.

3 nagrade na Izložbi hrvatskog dizajna

3 nagrade na Izložbi hrvatskog dizajna

Čak 3 naša rada nagrađena su na Izložbi hrvatskog dizajna 21/22, izložbenom pregledu najboljih dizajnerskih radova iz Hrvatske iz protekle dvije godine. Riječ je o radovima: Dorina, Kornarija i Putovanje batanom.

2022 Review

2022 Review

Od Sonda kreativnog centra u Vižinadi do Cannes Lions Festivala…

Multisenzorna etiketa za ocat Nota

Multisenzorna etiketa za ocat Nota

Nota je prvi ocat na svijetu čiji okus možete osjetiti i prije samog kušanja te tako odabrati koju snagu okusa želite dodati svom jelu

14 radova Sonde na Izložbi hrvatskog dizajna

14 radova Sonde na Izložbi hrvatskog dizajna

Čak 14 naših radova odabrano je za Izložbu hrvatskog dizajna 21/22, koja predstavlja najvažniju strukovnu dizajnersku manifestaciju u Hrvatskoj. Širinu opusa dodatno podcrtava činjenica kako će selektirani radovi biti prezentirani u 6 kategorija: cjeloviti projekt, dizajn ambalaže, dizajn u digitalnim medijima/dizajn interakcija, dizajn vizualnih komunikacija, koncept/inicijativa, kritički dizajn te prostorne i grafičke intervencije/sistemi

Novi identitet i kampanja za Dorinu

Novi identitet i kampanja za Dorinu

Studio Sonda redizajnirao je logotip i pakiranje te osmislio novu komunikacijsku kampanju za legendarnu Dorina čokoladu. Jer kada je DA ili NE, prelomi i probaj sve!

 

Budi Zmaj

Budi Zmaj

Novo pozicioniranje, redizajn etikete i redizajn vizualnog idnetiteta Zmajske pivovare. Jer nakon 10 godina, zmaj je definitivno odrastao i postao više od samog loga ili lika ne etiketi…

2021. rekordna za Sondu

2021. rekordna za Sondu

Odbrojavamo sitno do kraja godine. Iako je 2021. bila globalno problematična, za Sondu je bila jedna od daleko najuspješnijih godina. Osvojili smo brojne nagrade, pokrenuli i sagradili Kreativni Centar, odradili zanimljive projekte, a u 2022. želimo otvoriti vrata našeg Kreativnog centra čim većem broju ljudi!

2 Epica nagrade Sondi

2 Epica nagrade Sondi

Studio Sonda kao jedini predstavnik Adriatic regije, za 100% Covid Free putovanje, iz Pariza nosi dvije EPICA nagrade i to srebro u kategoriji integrirane kampanje i broncu u kategoriji COVID-19 komunikacije.

Zlato za Gin Karbun

Zlato za Gin Karbun

World Spirits Award 2021. zlato i odlični tržišni rezultati za Gin Karbun destilerije Aura, čije su strateško pozicioniranje, brendiranje i dizajn odrađeni od strane Studija Sonda

#breaKINGrules 360° kampanja i novo ruho za sladoled King

#breaKINGrules 360° kampanja i novo ruho za sladoled King

Koliko smo pravila prekršili da bi nova #breaKINGrules kampanja za King u novom ruhu ugledala svjetlo dana? Puno 🙂

Trijumf na Danima komunikacija s 3 Grand Prixa, 7 zlata, srebrom i 2 bronce

Trijumf na Danima komunikacija s 3 Grand Prixa, 7 zlata, srebrom i 2 bronce

Studio Sonda je na najvažnijem nacionalnom događanju s područja tržišnih komunikacija osvojio sve 3 najveće nagrade: Grand Prix IdejeX, Grand Prix Effie, Best of Show MIXX te uz to 7 zlatnih nagrada, jedno srebro i 2 bronce, za svoje projekte za Gradsku Knjižnicu Poreč, Bertoša Vina i Ledo/Frikom

Draga 2020. poruka za kraj: B!te me

Draga 2020. poruka za kraj: B!te me

Vizualni identitet brenda i pakiranja za B!te me natural sports nutrition snackove  koji su 100% prirodni i veganski, bez   dodanih šećera, umjetnih sladila, aditiva i glutena, ali zato s više proteina i vlakana, za veću količinu energije!

3,2,1… I poletjela je Oraketa!

3,2,1… I poletjela je Oraketa!

Brending, ambalaža i promotivni materijali za novi multivitaminski pripravak Oraketa

6 projekata Studia Sonda na Izložbi hrvatskog dizajna 19/20

6 projekata Studia Sonda na Izložbi hrvatskog dizajna 19/20

Najvažnija središnja i najvažnija strukovna dizajnerska manifestacija u Hrvatskoj predstavlja i šest projekata Studia Sonda: Radensku u limenci (naručitelj Radenska Adriatic), Autorske bure (naručitelj EPK Rijeka 2020), Beskrajnu čestitku (naručitelj Ministarstvo zaštite okoliša i energetike), Vizualni identitet HNK Ivana pl. Zajca (naručitelj HNK Ivana pl. Zajca) te King sladoled u čašici X2, za cjeloviti projekt te za dizajn ambalaže (naručitelji Ledo/Frikom).

Vizualni identitet HNK Ivana Pl. Zajca

Vizualni identitet HNK Ivana Pl. Zajca

Novi vizualni identitet kazališta koje ima povijest, gleda u budućnost, a u međuvremenu vježba različitost

Eurobest Winners’ Stories pišu o Sondi

Eurobest Winners’ Stories pišu o Sondi

‘Eurobest Winners’ Stories – Brave, bold and inspiring’, naslov je pod kojim se objavljuju priče o dobitnicima Eurobest nagrada na njihovoj platformi. Eurobest Awards slove kao benchmark za kreativne i učinkovite komunikacijske projekte na razini Europe, a ove godine, odlučili su predstaviti rad Studia Sonda.

BERBA Novi branding i vizualni identitet za Vina Bertoša

BERBA Novi branding i vizualni identitet za Vina Bertoša

Berba nam poručuje kako se prava čarolija odvija na oku teško dokučivim visinama, odnosno u priči koja se odvija iznad etikete, u samom vinu

Okreni freaKING u KING

Okreni freaKING u KING

Dizajn ambalaže i kampanja za novi King sladoled u čašici

O moći kreativnosti

O moći kreativnosti

Knjiga O moći kreativnosti donosi pregled petnaestogodišnjeg rada i djelovanja Studia Sonda te priču o tome kako je jedan samoinicirani projekt doveo do postojanja kreativnog studija s globalno tržišno zastupljenima i nagrađivanim projektima. Pritom je smješten u mjestu sa svega 300-tinjak stanovnika, Vižinadi (Istra), a i značajno utječe na razvoj sredine u kojoj djeluje.

Sljedeća →