Niz dlaku u Etnografskom muzeju

Niz dlaku u Etnografskom muzeju

Toliko važna i lijepa kada je riječ o frizuri, a onda iznenada odvratna preko svake mjere kada ju nađemo u juhi… Istodobno povijesno, mitološki i ekonomski važna: Dlaka. U Etnografskom muzeju Istre postavili smo neobičnu izložbu koja proučava važnost i intrigantnost dlake, autorica Tamare Nikolić Đerić i Ivone Orlić

Super Leveller – Nivelator za keramiku

Super Leveller – Nivelator za keramiku

Imali smo priliku dizajnirati proizvod za koji donedavno nismo ni znali da postoji, a koji je zapravo prijeko potreban izvođačima interijera kako bi pločice bile jednostavno i adekvatno postavljene. Malen a moćan, vrijedan bar kao još jedan par ruku… odmah nas je podsjetio na kakvog super heroja

Studena PrirodnoJa kampanja

Studena PrirodnoJa kampanja

Posve je prirodno da se prirodna izvorska voda zalaže za prirodnost. Onu koji svatko od nas ima u sebi i radi koje je jedinstven. Kampanja nazdravlja svima onima koji, bez obzira na sve izazove, uspijevaju ostati dosljedni svom PrirodnoJa

Unfortunately Unrealized: Dani HKA

Unfortunately Unrealized: Dani HKA

Dogodi se tako ponekad da rad ne naiđe na odobrenje klijenta. One koji su nam ipak posebno dragi i vjerujemo da bi bili uspješni da su ugledali svjetlo dana, predstavljat ćemo periodično u rubrici: Unfortunately Unrealized. Prvi od njih je vizualni identitet za Dane HKA

Po 100% emocija u pulsku Arenu

Po 100% emocija u pulsku Arenu

Za 64. izdanje Pulskog filmskog festivala oglasne površine pomažu nam dočarati veličinu ekrana u Areni. Jer što je veći ekran, veće su i emocije

Into the light hours

Into the light hours

Na obljetnicu izložbe Haroona Mirze ‘The light hours’, održane u Le Corbusierovoj Villi Savoye, a za koju smo radili vizualni identitet, objavljujemo kratki film Françoisa Prodromidèsa.

Speleo kuća, za razvoj područja Ćićarije

Speleo kuća, za razvoj područja Ćićarije

Muzej krša dio je Znanstveno edukacijskog centra, osmišljenog s cijem da se znastveni kadar i zaljubljenici u prirodu privuku u samo središte istarskog krša: slabo naseljeno, no prirodnim atrakcijama bogato mjesto Vodice

Startasice s identitetom PFF-a

Startasice s identitetom PFF-a

Filmski trenutak za Startas, stilski trenutak za Pulski Filmski Festival. Borovo apliciralo naš zvjezdani identitet na kultne tenisice

Sonda u Le Corbusierovoj Villi Savoye

Sonda u Le Corbusierovoj Villi Savoye

Villa Savoye u vrijeme kada su trešnje u punom cvatu – to je nešto što se zbilja treba vidjeti. Osim možda ako si autor izložbe The light Hours…

Međunarodno priznanje za rebranding Poreča

Međunarodno priznanje za rebranding Poreča

Novi vizualni identitet Poreča uvršten je među najefektnije transformacije brandova u svijetu za prošlu godinu

Budi moj Božić

Budi moj Božić

Budi sretan Božić poruka je kako blagdan nije u stvarima koje nas okružuju, već u nama samima i dragim nam ljudima

Najzabavnija voda u Istri

Najzabavnija voda u Istri

Branding prvog aquaparka u Istri – Istralandia, uz kojeg tok mirne rijeke Mirne postaje ludo zabavan

Brands of the world za šipak

Brands of the world za šipak

Logotip Pučkog otvorenog učlišta Rovinj dobitnik svjetskog priznanja za kreativnost i izvrsnost u tehničkoj izvedbi

Pobjeda na natječaju za identitet TZ-a Poreč 

Pobjeda na natječaju za identitet TZ-a Poreč 

Poreč je lijep, Poreč je turistički poznat i priznat, Poreč je grad mozaika i jedno od sedam mjesta u Hrvatskoj koje posjeduju dobra upisana u UNESCO-ovu listu svjetske baštine. A Poreč je isto tako mjesto u kojem je dobar dio Studia Sonde proveo većinu života i zato iz prve ruke zna odnos Poreča prema turizmu

Zlatna koza za vizualni identitet Parenzane

Zlatna koza za vizualni identitet Parenzane

Godišnja nagrada Turističke zajednice Istarske županije zove se, a kako drugačije, nego – Zlatna koza. I upravo je uselila u Sondu, dodijeljena u kategoriji vizualnih komunikacija.

Preglednik Hrvatskog dizajna 11/12 u našoj režiji

Preglednik Hrvatskog dizajna 11/12 u našoj režiji

Kao dobitnici Velike nagrade Hrvatskog dizajnerskog društva 2009/10, imali smo čast dizajnirati vizualni identitet i katalog naredne izložbe, 11/12.

Red Dot za plakat pulskog festivala filma

Red Dot za plakat pulskog festivala filma

Plakat kojim se promovira novi vizualni identitet Festivala igranog filma u Puli – Film pod zvijezdama, nagrađen je priznanjem Red Dot Communication Design 2012.

Novi identitet Festivala igranog filma u Puli

Novi identitet Festivala igranog filma u Puli

Zvijezde se projiciraju s neba iznad Arene i integriraju u Festival koji bez njih ne može sjati punim sjajem

Brands Of the World logotipu Winter Cup

Brands Of the World logotipu Winter Cup

Odličje Brands of the world logo Award za identitet međunarodnog nogometnog turnira Istria Winter Cup

Hiža od besid: identitet koji stvaraju književnici

Hiža od besid: identitet koji stvaraju književnici

Vizualni identitet koji raste sa svakim novim boravkom književnika u kući nad ponorom Pazinske jame. I baš svaki njegov dio originalna je ostavština autora kući u kojoj je boravio…

Sljedeća →