Rawino. Crafted by terroir
Zbog dozrijevanje vina pod nebom i istarskom zemljom, u sinergiji s prirodom, odlučili smo na bocu vina doslovno prenijeti dio zemlje i vegetacije pod kojima je grožđe sazrijevalo u ukopanim amforama.
Zbog dozrijevanje vina pod nebom i istarskom zemljom, u sinergiji s prirodom, odlučili smo na bocu vina doslovno prenijeti dio zemlje i vegetacije pod kojima je grožđe sazrijevalo u ukopanim amforama.
Osmislili smo novi identitet za Gradsku knjižnicu i čitaonicu Pula. Razigran poput raznolikih sadržaja i svjetova koje nude knjige, a opet sistematičan i uređen poput redova knjiga u knjižnici
Osmislili smo vizualne interpretacije odjeka drevnih grčkih stihova autorice i jazz umjetnice Tamare Obrovac
Kampanja za 71. Pulski filmski festival
Novi dizajn King čaša za sladoled iz Leda
Dizajnirali smo novu ambalažu i promotivne materijale za multivitaminski napitak Oraketa.
Kampanja za zapošljavanje profesionalnih vozačica i vozača
Kampanja za 17. BOOKtiga festival
Kampanja za grill asortiman
Prijave za treći Designed by People program su u tijeku: Dizajniraj Radensku za zimu 2024!
Prošlost i budućnost spojili su se u novom vizualnom identitetu i živopisnim etiketama Bajkin maslinovih ulja
Balcannes natjecanje prošle je godine osvanulo s novim, uspješno implementiranim vizualnim identitetom, novom nagradom i novim programom. Otvaranje novih prijava za natjecatelje za godinu 23/24 prilika je da se prisjetimo vizualnog identiteta i nagrada koje smo lani osmislili, i dodatno ih predstavimo.
Osmislili smo projekt koji brigu za podmorje i turizam spaja u jedno: u atraktivan turistički proizvod koji korisnicima omogućuje da istražuju podmorje i zabavljaju se, pritom čine dobro djelo za prirodu, a ujedno ostvaruju brojne pogodnosti kao Sea Star Heroji!
Naši kreativni direktori Jelena i Sean nedavno su prisustvovali jubilarnom 70-om festivalu Cannes Lions International Festival of Creativity. Donosimo blic utiske…
Ove smo godine imali čast dizajnirati kampanju za veliki sedamdeseti rođendan Pulskog filmskog festivala!
FunctionAll je nova funkcionalna prirodna mineralna voda iz Radenske za koju smo razvili kompletan brending: od pozicioniranja, imena i ambalaže, do promidžbene kampanje
Jer predstavlja savršen sklad pistacije i šumskog voća nazvali smo ga Harmony, a osim u škrinje, smjestili i u bajkovito šumsko okruženje.
Nakon 30 godina postojanja namještaj MIMA nodlučuje napraviti iskorak prema transformaciji brenda i poslovanja, što podrazumijeva i modernizaciju komunikacijskih i vizualnih elemenata kako bi sugerirali podizanje na novi nivo kvalitete. Novi vizualni identitet i zaokret u poslovanju premijerno su prezentirani u novootvorenom salonu u Koprivnici, u kojemu su u cijelosti i implementirani.
Idealno je vrijeme za nove početke i još jedno izdanje našeg Designed by People programa u kojem ti nudimo jedinstvenu priliku da budeš dio našeg kreativnog tima. Ovoga puta riječ je o Sonda & Kraš Designed by People radionicama, u kojima ćete sa Sondom dizajnirati Krašev novi blagdanski asortiman proizvoda za 2023.
Čak 3 naša rada nagrađena su na Izložbi hrvatskog dizajna 21/22, izložbenom pregledu najboljih dizajnerskih radova iz Hrvatske iz protekle dvije godine. Riječ je o radovima: Dorina, Kornarija i Putovanje batanom.