Novi identitet i kampanja za Dorinu
Studio Sonda redizajnirao je logotip i pakiranje te osmislio novu komunikacijsku kampanju za legendarnu Dorina čokoladu. Jer kada je DA ili NE, prelomi i probaj sve!
Studio Sonda redizajnirao je logotip i pakiranje te osmislio novu komunikacijsku kampanju za legendarnu Dorina čokoladu. Jer kada je DA ili NE, prelomi i probaj sve!
Novo pozicioniranje, redizajn etikete i redizajn vizualnog idnetiteta Zmajske pivovare. Jer nakon 10 godina, zmaj je definitivno odrastao i postao više od samog loga ili lika ne etiketi…
Odbrojavamo sitno do kraja godine. Iako je 2021. bila globalno problematična, za Sondu je bila jedna od daleko najuspješnijih godina. Osvojili smo brojne nagrade, pokrenuli i sagradili Kreativni Centar, odradili zanimljive projekte, a u 2022. želimo otvoriti vrata našeg Kreativnog centra čim većem broju ljudi!
Studio Sonda kao jedini predstavnik Adriatic regije, za 100% Covid Free putovanje, iz Pariza nosi dvije EPICA nagrade i to srebro u kategoriji integrirane kampanje i broncu u kategoriji COVID-19 komunikacije.
World Spirits Award 2021. zlato i odlični tržišni rezultati za Gin Karbun destilerije Aura, čije su strateško pozicioniranje, brendiranje i dizajn odrađeni od strane Studija Sonda
Koliko smo pravila prekršili da bi nova #breaKINGrules kampanja za King u novom ruhu ugledala svjetlo dana? Puno 🙂
Studio Sonda je na najvažnijem nacionalnom događanju s područja tržišnih komunikacija osvojio sve 3 najveće nagrade: Grand Prix IdejeX, Grand Prix Effie, Best of Show MIXX te uz to 7 zlatnih nagrada, jedno srebro i 2 bronce, za svoje projekte za Gradsku Knjižnicu Poreč, Bertoša Vina i Ledo/Frikom
Vizualni identitet brenda i pakiranja za B!te me natural sports nutrition snackove koji su 100% prirodni i veganski, bez dodanih šećera, umjetnih sladila, aditiva i glutena, ali zato s više proteina i vlakana, za veću količinu energije!
Brending, ambalaža i promotivni materijali za novi multivitaminski pripravak Oraketa
Najvažnija središnja i najvažnija strukovna dizajnerska manifestacija u Hrvatskoj predstavlja i šest projekata Studia Sonda: Radensku u limenci (naručitelj Radenska Adriatic), Autorske bure (naručitelj EPK Rijeka 2020), Beskrajnu čestitku (naručitelj Ministarstvo zaštite okoliša i energetike), Vizualni identitet HNK Ivana pl. Zajca (naručitelj HNK Ivana pl. Zajca) te King sladoled u čašici X2, za cjeloviti projekt te za dizajn ambalaže (naručitelji Ledo/Frikom).
Novi vizualni identitet kazališta koje ima povijest, gleda u budućnost, a u međuvremenu vježba različitost
‘Eurobest Winners’ Stories – Brave, bold and inspiring’, naslov je pod kojim se objavljuju priče o dobitnicima Eurobest nagrada na njihovoj platformi. Eurobest Awards slove kao benchmark za kreativne i učinkovite komunikacijske projekte na razini Europe, a ove godine, odlučili su predstaviti rad Studia Sonda.
Berba nam poručuje kako se prava čarolija odvija na oku teško dokučivim visinama, odnosno u priči koja se odvija iznad etikete, u samom vinu
Dizajn ambalaže i kampanja za novi King sladoled u čašici
Knjiga O moći kreativnosti donosi pregled petnaestogodišnjeg rada i djelovanja Studia Sonda te priču o tome kako je jedan samoinicirani projekt doveo do postojanja kreativnog studija s globalno tržišno zastupljenima i nagrađivanim projektima. Pritom je smješten u mjestu sa svega 300-tinjak stanovnika, Vižinadi (Istra), a i značajno utječe na razvoj sredine u kojoj djeluje.
Atmosfera s otvorenja izložbe Studio Sonda – O moći kreativnosti, u Muzeju Suvremene Umjetnosti Istre
Piquentumova šestogodišnja kolekcija kao alat za prezentaciju i storytelling…
Vizualni i verbalni identitet za Najsretnija Perfa jaja
Dva naša rada prisutna su na tržištu Japana: Piquentum vina i Elan skije. Možda je to bio povod za njihov intervju s nama, ali lijepo je bilo pritom predstaviti i neke druge radove, naše kreativne procese…
Toliko važna i lijepa kada je riječ o frizuri, a onda iznenada odvratna preko svake mjere kada ju nađemo u juhi… Istodobno povijesno, mitološki i ekonomski važna: Dlaka. U Etnografskom muzeju Istre postavili smo neobičnu izložbu koja proučava važnost i intrigantnost dlake, autorica Tamare Nikolić Đerić i Ivone Orlić