Zlato za Gin Karbun

Zlato za Gin Karbun

World Spirits Award 2021. zlato i odlični tržišni rezultati za Gin Karbun destilerije Aura, čije su strateško pozicioniranje, brendiranje i dizajn odrađeni od strane Studija Sonda

#breaKINGrules 360° kampanja i novo ruho za sladoled King

#breaKINGrules 360° kampanja i novo ruho za sladoled King

Koliko smo pravila prekršili da bi nova #breaKINGrules kampanja za King u novom ruhu ugledala svjetlo dana? Puno 🙂

Trijumf na Danima komunikacija s 3 Grand Prixa, 7 zlata, srebrom i 2 bronce

Trijumf na Danima komunikacija s 3 Grand Prixa, 7 zlata, srebrom i 2 bronce

Studio Sonda je na najvažnijem nacionalnom događanju s područja tržišnih komunikacija osvojio sve 3 najveće nagrade: Grand Prix IdejeX, Grand Prix Effie, Best of Show MIXX te uz to 7 zlatnih nagrada, jedno srebro i 2 bronce, za svoje projekte za Gradsku Knjižnicu Poreč, Bertoša Vina i Ledo/Frikom

Draga 2020. poruka za kraj: B!te me

Draga 2020. poruka za kraj: B!te me

Vizualni identitet brenda i pakiranja za B!te me natural sports nutrition snackove  koji su 100% prirodni i veganski, bez   dodanih šećera, umjetnih sladila, aditiva i glutena, ali zato s više proteina i vlakana, za veću količinu energije!

3,2,1… I poletjela je Oraketa!

3,2,1… I poletjela je Oraketa!

Brending, ambalaža i promotivni materijali za novi multivitaminski pripravak Oraketa

6 projekata Studia Sonda na Izložbi hrvatskog dizajna 19/20

6 projekata Studia Sonda na Izložbi hrvatskog dizajna 19/20

Najvažnija središnja i najvažnija strukovna dizajnerska manifestacija u Hrvatskoj predstavlja i šest projekata Studia Sonda: Radensku u limenci (naručitelj Radenska Adriatic), Autorske bure (naručitelj EPK Rijeka 2020), Beskrajnu čestitku (naručitelj Ministarstvo zaštite okoliša i energetike), Vizualni identitet HNK Ivana pl. Zajca (naručitelj HNK Ivana pl. Zajca) te King sladoled u čašici X2, za cjeloviti projekt te za dizajn ambalaže (naručitelji Ledo/Frikom).

Vizualni identitet HNK Ivana Pl. Zajca

Vizualni identitet HNK Ivana Pl. Zajca

Novi vizualni identitet kazališta koje ima povijest, gleda u budućnost, a u međuvremenu vježba različitost

Eurobest Winners’ Stories pišu o Sondi

Eurobest Winners’ Stories pišu o Sondi

‘Eurobest Winners’ Stories – Brave, bold and inspiring’, naslov je pod kojim se objavljuju priče o dobitnicima Eurobest nagrada na njihovoj platformi. Eurobest Awards slove kao benchmark za kreativne i učinkovite komunikacijske projekte na razini Europe, a ove godine, odlučili su predstaviti rad Studia Sonda.

BERBA Novi branding i vizualni identitet za Vina Bertoša

BERBA Novi branding i vizualni identitet za Vina Bertoša

Berba nam poručuje kako se prava čarolija odvija na oku teško dokučivim visinama, odnosno u priči koja se odvija iznad etikete, u samom vinu

Okreni freaKING u KING

Okreni freaKING u KING

Dizajn ambalaže i kampanja za novi King sladoled u čašici

O moći kreativnosti

O moći kreativnosti

Knjiga O moći kreativnosti donosi pregled petnaestogodišnjeg rada i djelovanja Studia Sonda te priču o tome kako je jedan samoinicirani projekt doveo do postojanja kreativnog studija s globalno tržišno zastupljenima i nagrađivanim projektima. Pritom je smješten u mjestu sa svega 300-tinjak stanovnika, Vižinadi (Istra), a i značajno utječe na razvoj sredine u kojoj djeluje.

Otvorena izložba Studija Sonda @MSUI

Otvorena izložba Studija Sonda @MSUI

Atmosfera s otvorenja izložbe Studio Sonda – O moći kreativnosti, u Muzeju Suvremene Umjetnosti Istre

Art direkcija prirode

Art direkcija prirode

Piquentumova šestogodišnja kolekcija kao alat za prezentaciju i storytelling…

Najsretnija jaja

Najsretnija jaja

Vizualni i verbalni identitet za Najsretnija Perfa jaja

Japanski portal Works good! piše o Studiu Sonda

Japanski portal Works good! piše o Studiu Sonda

Dva naša rada prisutna su na tržištu Japana: Piquentum vina i Elan skije. Možda je to bio povod za njihov intervju s nama, ali lijepo je bilo pritom predstaviti i neke druge radove, naše kreativne procese…

Niz dlaku u Etnografskom muzeju

Niz dlaku u Etnografskom muzeju

Toliko važna i lijepa kada je riječ o frizuri, a onda iznenada odvratna preko svake mjere kada ju nađemo u juhi… Istodobno povijesno, mitološki i ekonomski važna: Dlaka. U Etnografskom muzeju Istre postavili smo neobičnu izložbu koja proučava važnost i intrigantnost dlake, autorica Tamare Nikolić Đerić i Ivone Orlić

Super Leveller – Nivelator za keramiku

Super Leveller – Nivelator za keramiku

Imali smo priliku dizajnirati proizvod za koji donedavno nismo ni znali da postoji, a koji je zapravo prijeko potreban izvođačima interijera kako bi pločice bile jednostavno i adekvatno postavljene. Malen a moćan, vrijedan bar kao još jedan par ruku… odmah nas je podsjetio na kakvog super heroja

Studena PrirodnoJa kampanja

Studena PrirodnoJa kampanja

Posve je prirodno da se prirodna izvorska voda zalaže za prirodnost. Onu koji svatko od nas ima u sebi i radi koje je jedinstven. Kampanja nazdravlja svima onima koji, bez obzira na sve izazove, uspijevaju ostati dosljedni svom PrirodnoJa

Unfortunately Unrealized: Dani HKA

Unfortunately Unrealized: Dani HKA

Dogodi se tako ponekad da rad ne naiđe na odobrenje klijenta. One koji su nam ipak posebno dragi i vjerujemo da bi bili uspješni da su ugledali svjetlo dana, predstavljat ćemo periodično u rubrici: Unfortunately Unrealized. Prvi od njih je vizualni identitet za Dane HKA

Po 100% emocija u pulsku Arenu

Po 100% emocija u pulsku Arenu

Za 64. izdanje Pulskog filmskog festivala oglasne površine pomažu nam dočarati veličinu ekrana u Areni. Jer što je veći ekran, veće su i emocije

Sljedeća →