Roštilj godine uz Plodine

Roštilj godine uz Plodine

Kampanja za grill asortiman

Dizajniraj Radensku za zimu 2024!

Dizajniraj Radensku za zimu 2024!

Prijave za treći Designed by People program su u tijeku: Dizajniraj Radensku za zimu 2024!

Branding i dizajn pakiranja maslinovog ulja Bajkin

Branding i dizajn pakiranja maslinovog ulja Bajkin

Prošlost i budućnost spojili su se u novom vizualnom identitetu i živopisnim etiketama Bajkin maslinovih ulja

Balcannes vizualni identitet i dizajn nagrade

Balcannes vizualni identitet i dizajn nagrade

Balcannes natjecanje prošle je godine osvanulo s novim, uspješno implementiranim vizualnim identitetom, novom nagradom i novim programom. Otvaranje novih prijava za natjecatelje za godinu 23/24 prilika je da se prisjetimo vizualnog identiteta i nagrada koje smo lani osmislili, i dodatno ih predstavimo.

Budi i ti Sea Star Hero!!!

Budi i ti Sea Star Hero!!!

Osmislili smo projekt koji brigu za podmorje i turizam spaja u jedno: u atraktivan turistički proizvod koji korisnicima omogućuje da istražuju podmorje i zabavljaju se, pritom čine dobro djelo za prirodu, a ujedno ostvaruju brojne pogodnosti kao Sea Star Heroji!

Cannes Lions ’23 recap

Cannes Lions ’23 recap

Naši kreativni direktori Jelena i Sean nedavno su prisustvovali jubilarnom 70-om festivalu  Cannes Lions International Festival of Creativity. Donosimo blic utiske…

Kampanja za 70. Pulski filmski festival

Kampanja za 70. Pulski filmski festival

Ove smo godine imali čast dizajnirati kampanju za veliki sedamdeseti rođendan Pulskog filmskog festivala! 

Branding za FunctionAll by Radenska

Branding za FunctionAll by Radenska

FunctionAll je nova funkcionalna prirodna mineralna voda iz Radenske za koju smo razvili kompletan brending: od pozicioniranja, imena i ambalaže, do promidžbene kampanje

Dizajnirali smo novi KING sladoled

Dizajnirali smo novi KING sladoled

Jer predstavlja savršen sklad pistacije i šumskog voća nazvali smo ga Harmony, a osim u škrinje, smjestili i u bajkovito šumsko okruženje.

Novi vizualni identitet za MIMA namještaj

Novi vizualni identitet za MIMA namještaj

Nakon 30 godina postojanja namještaj MIMA nodlučuje napraviti iskorak prema transformaciji brenda i poslovanja, što podrazumijeva i modernizaciju komunikacijskih i vizualnih elemenata kako bi sugerirali podizanje na novi nivo kvalitete. Novi vizualni identitet i zaokret u poslovanju premijerno su prezentirani u novootvorenom salonu u Koprivnici, u kojemu su u cijelosti i implementirani.

Designed by People: Dizajniraj blagdanske proizvode Kraša ’23.

Designed by People: Dizajniraj blagdanske proizvode Kraša ’23.

Idealno je vrijeme za nove početke i još  jedno izdanje našeg Designed by People programa u kojem ti nudimo jedinstvenu priliku da budeš dio našeg kreativnog tima. Ovoga puta riječ je o Sonda & Kraš Designed by People radionicama, u kojima ćete sa Sondom dizajnirati Krašev novi blagdanski asortiman proizvoda za 2023.

3 nagrade na Izložbi hrvatskog dizajna

3 nagrade na Izložbi hrvatskog dizajna

Čak 3 naša rada nagrađena su na Izložbi hrvatskog dizajna 21/22, izložbenom pregledu najboljih dizajnerskih radova iz Hrvatske iz protekle dvije godine. Riječ je o radovima: Dorina, Kornarija i Putovanje batanom.

2022 Review

2022 Review

Od Sonda kreativnog centra u Vižinadi do Cannes Lions Festivala…

Multisenzorna etiketa za ocat Nota

Multisenzorna etiketa za ocat Nota

Nota je prvi ocat na svijetu čiji okus možete osjetiti i prije samog kušanja te tako odabrati koju snagu okusa želite dodati svom jelu

14 radova Sonde na Izložbi hrvatskog dizajna

14 radova Sonde na Izložbi hrvatskog dizajna

Čak 14 naših radova odabrano je za Izložbu hrvatskog dizajna 21/22, koja predstavlja najvažniju strukovnu dizajnersku manifestaciju u Hrvatskoj. Širinu opusa dodatno podcrtava činjenica kako će selektirani radovi biti prezentirani u 6 kategorija: cjeloviti projekt, dizajn ambalaže, dizajn u digitalnim medijima/dizajn interakcija, dizajn vizualnih komunikacija, koncept/inicijativa, kritički dizajn te prostorne i grafičke intervencije/sistemi

Novi identitet i kampanja za Dorinu

Novi identitet i kampanja za Dorinu

Studio Sonda redizajnirao je logotip i pakiranje te osmislio novu komunikacijsku kampanju za legendarnu Dorina čokoladu. Jer kada je DA ili NE, prelomi i probaj sve!

 

Budi Zmaj

Budi Zmaj

Novo pozicioniranje, redizajn etikete i redizajn vizualnog idnetiteta Zmajske pivovare. Jer nakon 10 godina, zmaj je definitivno odrastao i postao više od samog loga ili lika ne etiketi…

2021. rekordna za Sondu

2021. rekordna za Sondu

Odbrojavamo sitno do kraja godine. Iako je 2021. bila globalno problematična, za Sondu je bila jedna od daleko najuspješnijih godina. Osvojili smo brojne nagrade, pokrenuli i sagradili Kreativni Centar, odradili zanimljive projekte, a u 2022. želimo otvoriti vrata našeg Kreativnog centra čim većem broju ljudi!

2 Epica nagrade Sondi

2 Epica nagrade Sondi

Studio Sonda kao jedini predstavnik Adriatic regije, za 100% Covid Free putovanje, iz Pariza nosi dvije EPICA nagrade i to srebro u kategoriji integrirane kampanje i broncu u kategoriji COVID-19 komunikacije.

Zlato za Gin Karbun

Zlato za Gin Karbun

World Spirits Award 2021. zlato i odlični tržišni rezultati za Gin Karbun destilerije Aura, čije su strateško pozicioniranje, brendiranje i dizajn odrađeni od strane Studija Sonda

Sljedeća stranica →