Super Leveller – Nivelator za keramiku

Super Leveller – Nivelator za keramiku

Imali smo priliku dizajnirati proizvod za koji donedavno nismo ni znali da postoji, a koji je zapravo prijeko potreban izvođačima interijera kako bi pločice bile jednostavno i adekvatno postavljene. Malen a moćan, vrijedan bar kao još jedan par ruku… odmah nas je podsjetio na kakvog super heroja

Sondi počasno priznanje na izložbi HDD-a 1718

Sondi počasno priznanje na izložbi HDD-a 1718

Već 6 bienalnih izložbi Hrvatskog dizajnerskog društva u kontinuitetu, odnosno otkako postojimo službeno kao kreativni studio, žiri ovog najvažnijeg pregleda dizajnerske produkcije u Hrvatskoj redovito nagrađuje projekte Studia Sonda. Tako i ove godine…

U top 25 projekata Balcannesa na WMF ’18

U top 25 projekata Balcannesa na WMF ’18

Projekt za Booktiga sajam rabljenih knjiga, ‘Vrati sebe u knjižnicu’ ušao je u najboljih 25 projekata ovogodišnjeg Balcannesa

Red Dot Best of the Best i Red Dot 2018.

Red Dot Best of the Best i Red Dot 2018.

Za dva lokalna projekta: Plakate Festivala rabljenih knjiga Booktiga 2018. i Knjigu koja štedi vodu

Vrati sebe u knjižnicu 

Vrati sebe u knjižnicu 

Promocija sajma rabljenih knjiga Booktiga za 2018. g. komunicira kako nije važno vraćati samo knjige u knjižnicu, već i sebe same!

Studena PrirodnoJa kampanja

Studena PrirodnoJa kampanja

Posve je prirodno da se prirodna izvorska voda zalaže za prirodnost. Onu koji svatko od nas ima u sebi i radi koje je jedinstven. Kampanja nazdravlja svima onima koji, bez obzira na sve izazove, uspijevaju ostati dosljedni svom PrirodnoJa

Pulski Filmski Festival ’17 kampanja

Pulski Filmski Festival ’17 kampanja

Kroz case study kampanje za Pulski filmski festival prisjećamo se kako je bilo ovoga ljeta gledati filmove u Areni i doznajemo tko su prave zvijezde festivala

Booktiga plakati 2017

Booktiga plakati 2017

U današnje vrijeme pisana riječ jedna je od rijetkih stvari koja nam dozvoljava da stvari vizualiziramo posve slobodno, na nama svojstven način

Na nacionalnom festivalu komuniciranja 2 nagrade Ideja x

Na nacionalnom festivalu komuniciranja 2 nagrade Ideja x

Za osobito nam drage projekte Nagrada Booktiga 2017. i Piquentum sv. Vital 2014.

Po 100% emocija u pulsku Arenu

Po 100% emocija u pulsku Arenu

Za 64. izdanje Pulskog filmskog festivala oglasne površine pomažu nam dočarati veličinu ekrana u Areni. Jer što je veći ekran, veće su i emocije

Vidimo se na ZGRAF-u 12

Vidimo se na ZGRAF-u 12

Na međunarodnoj izložbi grafičkog dizajna i vizualnih komunikacija Studio Sonda izlaže s 5 radova

Outward nagrada plakatima za INK 

Outward nagrada plakatima za INK 

Kampanji za darivanje kulture nagrada za najbolji dizajn plakata velikih formata u Hrvatskoj

Imamo najbolji projekt Balcannesa 2016

Imamo najbolji projekt Balcannesa 2016

Na Balcannes regionalnoj reviji reklamnih agencija našoj kampanji za Elanovu žensku kolekciju skija ‘Men all over the world are crying’ oglašivači su dodijelili nagradu za najbolji projekt

8 radova Studia Sonda na Izložbi hrvatskog dizajna

8 radova Studia Sonda na Izložbi hrvatskog dizajna

Na bijenalnoj Izložbi hrvatskog dizajna 15/16 bit će izloženo osam naših radova, u pet kategorija

Booktiga 2016 i Sretne priče

Booktiga 2016 i Sretne priče

Zahvaljujući knjizi bezvremenski smo i možemo se u svakom trenutku otisnuti na neko novo mjesto, doživjeti nove avanture. Stoga upravo u Domovima za starije i nemoćne pokrećemo ‘Sretne priče’

Pravi heroj ne boji se pokazati svoje osjećaje

Pravi heroj ne boji se pokazati svoje osjećaje

Što je ove hrabre muškarce natjeralo na plač? Među ostalim, ludo su i beznadno zaljubljeni u nešto predivno i savršeno… Nešto što, međutim, nikada nije bio namijenjeno njima…

Dva Red Dota za lokalnu kulturu

Dva Red Dota za lokalnu kulturu

Sondi Red Dot za zbirku poezije istarskog autora Drage Orlića: Nedjeljom zatvoreno i najnoviji plakat za Booktigu 2015, plakat koji se čita

I ove godine u BalCannes odabiru

I ove godine u BalCannes odabiru

Nakon kampanje Zaželi…, ove godine s Kazalištem za kasnije (kampanja za Istarsko narodno Kazalište), opet u BalCannes društvu

Booktiga 2015, plakat koji se čita

Booktiga 2015, plakat koji se čita

Plakat progovara o samoj srži onoga što knjiga jest: pisanoj riječi te je ispisan u cijelosti, uključujući brojeve, sponzore…

Ideja X za Kazalište za kasnije

Ideja X za Kazalište za kasnije

Kampanji INK na Danima komunikacija nagrada za najbolja ostvarenja u oglašavanju. Jer kultura je esencijalno važna…

Sljedeća →