Novi identitet i kampanja za Dorinu

Novi identitet i kampanja za Dorinu

Studio Sonda redizajnirao je logotip i pakiranje te osmislio novu komunikacijsku kampanju za legendarnu Dorina čokoladu. Jer kada je DA ili NE, prelomi i probaj sve!

 

Kreativna direktorica iz Studija Sonda u Cannes Lions žiriju

Kreativna direktorica iz Studija Sonda u Cannes Lions žiriju

Jelena Fiškuš iz Studija Sonda pozvana za članicu Cannes Lions žirija, Hrvatska prvi put u povijesti ima svog predstavnika u žiriju tog najprestižnijeg svjetskog festivala kreativnosti

2021. rekordna za Sondu

2021. rekordna za Sondu

Odbrojavamo sitno do kraja godine. Iako je 2021. bila globalno problematična, za Sondu je bila jedna od daleko najuspješnijih godina. Osvojili smo brojne nagrade, pokrenuli i sagradili Kreativni Centar, odradili zanimljive projekte, a u 2022. želimo otvoriti vrata našeg Kreativnog centra čim većem broju ljudi!

2 Epica nagrade Sondi

2 Epica nagrade Sondi

Studio Sonda kao jedini predstavnik Adriatic regije, za 100% Covid Free putovanje, iz Pariza nosi dvije EPICA nagrade i to srebro u kategoriji integrirane kampanje i broncu u kategoriji COVID-19 komunikacije.

2 Best of Europe Effie nagrade

2 Best of Europe Effie nagrade

Studiu Sonda dvije Best of Europe Effie nagrade za učinkovitost u oglašavanju: srebro za Best of Europe: Crisis Response/Critical Pivot i bronca za Best of Europe: Small Budget

Dvije SoMo borac nagrade

Dvije SoMo borac nagrade

Kampanja za Gradsku knjižnicu Poreč, 100% COVID FREE PUTOVANJE osvojila je ove godine čak 2 SoMo borca i to u kategorijama Digitalni Mix i SoMoritanac

Zlato na BalticBestu!

Zlato na BalticBestu!

„Ovo je jedna od onih ideja na koje si ljubomoran. Perfectly Crafted“, izjavio je  Vincent Montocchio – Managing Director@ CIRCUS! advertising (Mauritius), komentirajući 100% COVID FREE PUTOVANJE kampanju tijekom žiriranja na BalticBestu.

Red Dot za 100% COVID free putovanje

Red Dot za 100% COVID free putovanje

Nagrada Red Dot za Gradsku knjižnicu Poreč i Studio Sonda dodijeljena je u zasigurno najkompleksnijoj kategoriji: Advertising – Integrirana kampanja, za koju je važno da kreativnu ideju komunicira kao jedinstvenu cjelinu, no kroz više integriranih komunikacijskih kanala.

#breaKINGrules 360° kampanja i novo ruho za sladoled King

#breaKINGrules 360° kampanja i novo ruho za sladoled King

Koliko smo pravila prekršili da bi nova #breaKINGrules kampanja za King u novom ruhu ugledala svjetlo dana? Puno 🙂

Trijumf na Danima komunikacija s 3 Grand Prixa, 7 zlata, srebrom i 2 bronce

Trijumf na Danima komunikacija s 3 Grand Prixa, 7 zlata, srebrom i 2 bronce

Studio Sonda je na najvažnijem nacionalnom događanju s područja tržišnih komunikacija osvojio sve 3 najveće nagrade: Grand Prix IdejeX, Grand Prix Effie, Best of Show MIXX te uz to 7 zlatnih nagrada, jedno srebro i 2 bronce, za svoje projekte za Gradsku Knjižnicu Poreč, Bertoša Vina i Ledo/Frikom

100% COVID Free Putovanje

100% COVID Free Putovanje

Jer: ‘Books are the plane, and the train, and the road. They are the destination and the journey!’ (Anna Quindlen)

Draga 2020. poruka za kraj: B!te me

Draga 2020. poruka za kraj: B!te me

Vizualni identitet brenda i pakiranja za B!te me natural sports nutrition snackove  koji su 100% prirodni i veganski, bez   dodanih šećera, umjetnih sladila, aditiva i glutena, ali zato s više proteina i vlakana, za veću količinu energije!

6 projekata Studia Sonda na Izložbi hrvatskog dizajna 19/20

6 projekata Studia Sonda na Izložbi hrvatskog dizajna 19/20

Najvažnija središnja i najvažnija strukovna dizajnerska manifestacija u Hrvatskoj predstavlja i šest projekata Studia Sonda: Radensku u limenci (naručitelj Radenska Adriatic), Autorske bure (naručitelj EPK Rijeka 2020), Beskrajnu čestitku (naručitelj Ministarstvo zaštite okoliša i energetike), Vizualni identitet HNK Ivana pl. Zajca (naručitelj HNK Ivana pl. Zajca) te King sladoled u čašici X2, za cjeloviti projekt te za dizajn ambalaže (naručitelji Ledo/Frikom).

Uz Radensku, Kap po kap šuma!

Uz Radensku, Kap po kap šuma!

Kampanja i ambalaža za Radensku koja doprinosi sadnji 20 000 stabala u Hrvatskoj i Sloveniji.

SoMo Borac nagrada za #jedvacekam

SoMo Borac nagrada za #jedvacekam

Najveći SoMo Borac u kategoriji društveno odgovornih kampanja, zvan SoMoritanac, dodijeljen je kampanji #jedvacekam

Eurobest Winners’ Stories pišu o Sondi

Eurobest Winners’ Stories pišu o Sondi

‘Eurobest Winners’ Stories – Brave, bold and inspiring’, naslov je pod kojim se objavljuju priče o dobitnicima Eurobest nagrada na njihovoj platformi. Eurobest Awards slove kao benchmark za kreativne i učinkovite komunikacijske projekte na razini Europe, a ove godine, odlučili su predstaviti rad Studia Sonda.

Sonda u Balcannes top 25 s #jedvacekam

Sonda u Balcannes top 25 s #jedvacekam

Dobrotvorna kampanja #jedvacekam, osmišljena s ciljem podržavanja malih i srednjih gospodarstvenika u doba COVID lockdowna, uvrštena je u reviji Balcannes među 25 najboljih projekata regije! Kampanja je rezultat zajedničkog rada agencija Studia Sonda, Human, Izone te HURA-e.

2 Red Dot nagrade: Za King u čašici i Autorske Bure

2 Red Dot nagrade: Za King u čašici i Autorske Bure

Ovo je ukupno 15. Red Dot nagrada u portfelju Studia Sonda…

Nova kampanja za King Classic s 30% manje šećera

Nova kampanja za King Classic s 30% manje šećera

Mnogi svjetski klasici nastali su kada bi se poznatom oduzeo do tada nezamisliv dio. A sve iz želje za slobodom… A evo i kakve to veze ima sa King Classic-om

Okreni freaKING u KING

Okreni freaKING u KING

Dizajn ambalaže i kampanja za novi King sladoled u čašici

Sljedeća →