Okreni freaKING u KING

Okreni freaKING u KING

Dizajn ambalaže i kampanja za novi King sladoled u čašici

IdejaX za Beskrajnu čestitku

IdejaX za Beskrajnu čestitku

Na najvećem nacionalnom natjecanju kreativnosti IdejaX, Studio Sonda i rad ‘Beskrajna čestitka’ za klijenta Ministarstvo zaštite okoliša i energetike nagrađeni u kategoriji Korporativne komunikacije

Plakat Studia Sonda u udžbeniku za osnovnoškolce

Plakat Studia Sonda u udžbeniku za osnovnoškolce

Naš plakat za Međunarodni sajam rabljenih knjiga Booktiga 2009. u udžbeniku likovne kulture za sedme razrede osnovnih škola, podučava djecu o dizajnu

B-report: Sondina kampanja najnagrađivanija u Hrvatskoj

B-report: Sondina kampanja najnagrađivanija u Hrvatskoj

B-report izvješće proglasilo kampanju za Piquentum Sv. Vital: ‘Art directed by nature’ trećom najnagrađivanijom u čitavoj regiji, a prvom u Hrvatskoj, za 2019. godinu.

O moći kreativnosti

O moći kreativnosti

Knjiga O moći kreativnosti donosi pregled petnaestogodišnjeg rada i djelovanja Studia Sonda te priču o tome kako je jedan samoinicirani projekt doveo do postojanja kreativnog studija s globalno tržišno zastupljenima i nagrađivanim projektima. Pritom je smješten u mjestu sa svega 300-tinjak stanovnika, Vižinadi (Istra), a i značajno utječe na razvoj sredine u kojoj djeluje.

Sondi nagrada za najbolji projekt Balcannesa 2019.

Sondi nagrada za najbolji projekt Balcannesa 2019.

Na Weekend Media festivalu projekt Art directed by nature odabran kao najbolji prema ocjenama žirija, kao najbolji inozemni projekt te najbolji projekt BalCannesa uopće

Otvorena izložba Studija Sonda @MSUI

Otvorena izložba Studija Sonda @MSUI

Atmosfera s otvorenja izložbe Studio Sonda – O moći kreativnosti, u Muzeju Suvremene Umjetnosti Istre

Art direkcija prirode

Art direkcija prirode

Piquentumova šestogodišnja kolekcija kao alat za prezentaciju i storytelling…

Najsretnija jaja

Najsretnija jaja

Vizualni i verbalni identitet za Najsretnija Perfa jaja

2 Grand Prix-a na Danima komunikacija 2019.

2 Grand Prix-a na Danima komunikacija 2019.

Na natjecanju IdejaX koje se odvija u sklopu Dana komunikacija u Rovinju, Studiu Sonda Grand Prix, zlatna i srebrna IdejaX, a mladim nadama Studia Sonda Grand Prix na natjecanju Young Lions

Japanski portal Works good! piše o Studiu Sonda

Japanski portal Works good! piše o Studiu Sonda

Dva naša rada prisutna su na tržištu Japana: Piquentum vina i Elan skije. Možda je to bio povod za njihov intervju s nama, ali lijepo je bilo pritom predstaviti i neke druge radove, naše kreativne procese…

Super Leveller – Nivelator za keramiku

Super Leveller – Nivelator za keramiku

Imali smo priliku dizajnirati proizvod za koji donedavno nismo ni znali da postoji, a koji je zapravo prijeko potreban izvođačima interijera kako bi pločice bile jednostavno i adekvatno postavljene. Malen a moćan, vrijedan bar kao još jedan par ruku… odmah nas je podsjetio na kakvog super heroja

Sondi počasno priznanje na izložbi HDD-a 1718

Sondi počasno priznanje na izložbi HDD-a 1718

Već 6 bienalnih izložbi Hrvatskog dizajnerskog društva u kontinuitetu, odnosno otkako postojimo službeno kao kreativni studio, žiri ovog najvažnijeg pregleda dizajnerske produkcije u Hrvatskoj redovito nagrađuje projekte Studia Sonda. Tako i ove godine…

U top 25 projekata Balcannesa na WMF ’18

U top 25 projekata Balcannesa na WMF ’18

Projekt za Booktiga sajam rabljenih knjiga, ‘Vrati sebe u knjižnicu’ ušao je u najboljih 25 projekata ovogodišnjeg Balcannesa

Red Dot Best of the Best i Red Dot 2018.

Red Dot Best of the Best i Red Dot 2018.

Za dva lokalna projekta: Plakate Festivala rabljenih knjiga Booktiga 2018. i Knjigu koja štedi vodu

Vrati sebe u knjižnicu 

Vrati sebe u knjižnicu 

Promocija sajma rabljenih knjiga Booktiga za 2018. g. komunicira kako nije važno vraćati samo knjige u knjižnicu, već i sebe same!

Studena PrirodnoJa kampanja

Studena PrirodnoJa kampanja

Posve je prirodno da se prirodna izvorska voda zalaže za prirodnost. Onu koji svatko od nas ima u sebi i radi koje je jedinstven. Kampanja nazdravlja svima onima koji, bez obzira na sve izazove, uspijevaju ostati dosljedni svom PrirodnoJa

Pulski Filmski Festival ’17 kampanja

Pulski Filmski Festival ’17 kampanja

Kroz case study kampanje za Pulski filmski festival prisjećamo se kako je bilo ovoga ljeta gledati filmove u Areni i doznajemo tko su prave zvijezde festivala

Booktiga plakati 2017

Booktiga plakati 2017

U današnje vrijeme pisana riječ jedna je od rijetkih stvari koja nam dozvoljava da stvari vizualiziramo posve slobodno, na nama svojstven način

Na nacionalnom festivalu komuniciranja 2 nagrade Ideja x

Na nacionalnom festivalu komuniciranja 2 nagrade Ideja x

Za osobito nam drage projekte Nagrada Booktiga 2017. i Piquentum sv. Vital 2014.

Sljedeća →