Ti biraš sljedeći!
Kampanja za 71. Pulski filmski festival
Kampanja za 71. Pulski filmski festival
Kampanja za zapošljavanje profesionalnih vozačica i vozača
Kampanja za 17. BOOKtiga festival
Tjelesnoj smo aktivnosti dodali uživanje, bez grižnje savjesti.
Kampanja za grill asortiman
Za sve te dobre stvari blagdane što čine, tu je trgovački lanac Plodine…
Web platforma u stilu dating aplikacija koja nas spaja s knjigama u koje ćemo se zaljubiti, napravljena za potrebe promocije Sajma rabljenih knjiga Booktiga
Ove godine blagdani će biti još posebniji uslijed „uKRAŠi blagdane“ koncepta koji su za Kraš osmislili polaznici radionica Sonda Designed By People. To znači da će osim omiljenih slatkiša, srca grijati i vrijeme koje ćemo zajedno utrošiti na ukrašavanje domova onako kako se to nekad radilo, ali i činjenica da su koncept pod Sondinim vodstvom dizajnirali baš korisnici Kraševih proizvoda, za ljude poput njih samih…
Voyko Oraketa otkrio najnekompliciraniji unaprijed smiješani napitak i poručio: Ma ne kompliciraaaaaj!
Osvojili smo dvije Red Dot nagrade za 2023. godinu te se time popeli na ukupno 19. osvojenih Red Dot nagrada! Ovogodišnji dobitnici su projekti Domaćica i Nota.
Osmislili smo projekt koji brigu za podmorje i turizam spaja u jedno: u atraktivan turistički proizvod koji korisnicima omogućuje da istražuju podmorje i zabavljaju se, pritom čine dobro djelo za prirodu, a ujedno ostvaruju brojne pogodnosti kao Sea Star Heroji!
Naši kreativni direktori Jelena i Sean nedavno su prisustvovali jubilarnom 70-om festivalu Cannes Lions International Festival of Creativity. Donosimo blic utiske…
Ove smo godine imali čast dizajnirati kampanju za veliki sedamdeseti rođendan Pulskog filmskog festivala!
FunctionAll je nova funkcionalna prirodna mineralna voda iz Radenske za koju smo razvili kompletan brending: od pozicioniranja, imena i ambalaže, do promidžbene kampanje
Sjajna reakcija Kraša, poznatog hrvatskog proizvođača slatkiša, na skepsu javnosti nakon što ga je preuzela tvrtka iz mesne industrije. Potez koji je vjerne korisnike pretvorio u brend ambasadore jer je proizvedeno upravo ono što su tražili: čokolada s čvarcima!
Čak 3 naša rada nagrađena su na Izložbi hrvatskog dizajna 21/22, izložbenom pregledu najboljih dizajnerskih radova iz Hrvatske iz protekle dvije godine. Riječ je o radovima: Dorina, Kornarija i Putovanje batanom.
Čak 14 naših radova odabrano je za Izložbu hrvatskog dizajna 21/22, koja predstavlja najvažniju strukovnu dizajnersku manifestaciju u Hrvatskoj. Širinu opusa dodatno podcrtava činjenica kako će selektirani radovi biti prezentirani u 6 kategorija: cjeloviti projekt, dizajn ambalaže, dizajn u digitalnim medijima/dizajn interakcija, dizajn vizualnih komunikacija, koncept/inicijativa, kritički dizajn te prostorne i grafičke intervencije/sistemi
Sonda je deseta najučinkovitija nezavisna agencija u Europi i općenito najučinkovitija agencija u Hrvatskoj u protekloj godini, pokazao je Global Effie Effectiveness Index 2021.
Studio Sonda redizajnirao je logotip i pakiranje te osmislio novu komunikacijsku kampanju za legendarnu Dorina čokoladu. Jer kada je DA ili NE, prelomi i probaj sve!
Jelena Fiškuš iz Studija Sonda pozvana za članicu Cannes Lions žirija, Hrvatska prvi put u povijesti ima svog predstavnika u žiriju tog najprestižnijeg svjetskog festivala kreativnosti