Prihvati poziv

Prihvati poziv

Kampanja za 17. BOOKtiga festival

MatchBOOK

MatchBOOK

Web platforma u stilu dating aplikacija koja nas spaja s knjigama u koje ćemo se zaljubiti, napravljena za potrebe promocije Sajma rabljenih knjiga Booktiga

Carlotta Grisi: Od interaktivne izložbe do monografije

Carlotta Grisi: Od interaktivne izložbe do monografije

Baletna diva Carlotta Grisi rođena je u Vižinadi 1819. godine, a danas je neizostavna natuknica brojnih europskih i svjetskih plesnih enciklopedija. Upravo nas je ova poveznica Carlotte s Vižinadom potaknula da krenemo u istraživanje o njezinom liku i djelu, a koje je rezultiralo interaktivnim postavom izložbe i dizajnom monografije.

Cannes Lions ’23 recap

Cannes Lions ’23 recap

Naši kreativni direktori Jelena i Sean nedavno su prisustvovali jubilarnom 70-om festivalu  Cannes Lions International Festival of Creativity. Donosimo blic utiske…

Kampanja za 70. Pulski filmski festival

Kampanja za 70. Pulski filmski festival

Ove smo godine imali čast dizajnirati kampanju za veliki sedamdeseti rođendan Pulskog filmskog festivala! 

3 nagrade na Izložbi hrvatskog dizajna

3 nagrade na Izložbi hrvatskog dizajna

Čak 3 naša rada nagrađena su na Izložbi hrvatskog dizajna 21/22, izložbenom pregledu najboljih dizajnerskih radova iz Hrvatske iz protekle dvije godine. Riječ je o radovima: Dorina, Kornarija i Putovanje batanom.

14 radova Sonde na Izložbi hrvatskog dizajna

14 radova Sonde na Izložbi hrvatskog dizajna

Čak 14 naših radova odabrano je za Izložbu hrvatskog dizajna 21/22, koja predstavlja najvažniju strukovnu dizajnersku manifestaciju u Hrvatskoj. Širinu opusa dodatno podcrtava činjenica kako će selektirani radovi biti prezentirani u 6 kategorija: cjeloviti projekt, dizajn ambalaže, dizajn u digitalnim medijima/dizajn interakcija, dizajn vizualnih komunikacija, koncept/inicijativa, kritički dizajn te prostorne i grafičke intervencije/sistemi

Sonda 10. najučinkovitija nezavisna agencija u Europi!

Sonda 10. najučinkovitija nezavisna agencija u Europi!

Sonda je deseta najučinkovitija nezavisna agencija u Europi i općenito najučinkovitija agencija u Hrvatskoj u protekloj godini, pokazao je Global Effie Effectiveness Index 2021.

2021. rekordna za Sondu

2021. rekordna za Sondu

Odbrojavamo sitno do kraja godine. Iako je 2021. bila globalno problematična, za Sondu je bila jedna od daleko najuspješnijih godina. Osvojili smo brojne nagrade, pokrenuli i sagradili Kreativni Centar, odradili zanimljive projekte, a u 2022. želimo otvoriti vrata našeg Kreativnog centra čim većem broju ljudi!

Kornarija, knjiga kao skulptura

Kornarija, knjiga kao skulptura

Aristotel: …kao da je oblik bio zarobljen, utopljen u masu, a kipar ga je oslobodio odstranjujući suvišnu, vanjsku oblogu…

Dvije SoMo borac nagrade

Dvije SoMo borac nagrade

Kampanja za Gradsku knjižnicu Poreč, 100% COVID FREE PUTOVANJE osvojila je ove godine čak 2 SoMo borca i to u kategorijama Digitalni Mix i SoMoritanac

Red Dot za 100% COVID free putovanje

Red Dot za 100% COVID free putovanje

Nagrada Red Dot za Gradsku knjižnicu Poreč i Studio Sonda dodijeljena je u zasigurno najkompleksnijoj kategoriji: Advertising – Integrirana kampanja, za koju je važno da kreativnu ideju komunicira kao jedinstvenu cjelinu, no kroz više integriranih komunikacijskih kanala.

#breaKINGrules 360° kampanja i novo ruho za sladoled King

#breaKINGrules 360° kampanja i novo ruho za sladoled King

Koliko smo pravila prekršili da bi nova #breaKINGrules kampanja za King u novom ruhu ugledala svjetlo dana? Puno 🙂

100% COVID Free Putovanje

100% COVID Free Putovanje

Jer: ‘Books are the plane, and the train, and the road. They are the destination and the journey!’ (Anna Quindlen)

Piquentum u knjizi Burp – The other wine book

Piquentum u knjizi Burp – The other wine book

Nizozemski izdavač Fitzroy Publishing odlučio je uvrstiti Piquentum Teran u knjigu koju opisuju kao: “The punk wine book you need in your life”

6 projekata Studia Sonda na Izložbi hrvatskog dizajna 19/20

6 projekata Studia Sonda na Izložbi hrvatskog dizajna 19/20

Najvažnija središnja i najvažnija strukovna dizajnerska manifestacija u Hrvatskoj predstavlja i šest projekata Studia Sonda: Radensku u limenci (naručitelj Radenska Adriatic), Autorske bure (naručitelj EPK Rijeka 2020), Beskrajnu čestitku (naručitelj Ministarstvo zaštite okoliša i energetike), Vizualni identitet HNK Ivana pl. Zajca (naručitelj HNK Ivana pl. Zajca) te King sladoled u čašici X2, za cjeloviti projekt te za dizajn ambalaže (naručitelji Ledo/Frikom).

BERBA Novi branding i vizualni identitet za Vina Bertoša

BERBA Novi branding i vizualni identitet za Vina Bertoša

Berba nam poručuje kako se prava čarolija odvija na oku teško dokučivim visinama, odnosno u priči koja se odvija iznad etikete, u samom vinu

2 Red Dot nagrade: Za King u čašici i Autorske Bure

2 Red Dot nagrade: Za King u čašici i Autorske Bure

Ovo je ukupno 15. Red Dot nagrada u portfelju Studia Sonda…

Nova kampanja za King Classic s 30% manje šećera

Nova kampanja za King Classic s 30% manje šećera

Mnogi svjetski klasici nastali su kada bi se poznatom oduzeo do tada nezamisliv dio. A sve iz želje za slobodom… A evo i kakve to veze ima sa King Classic-om

Studio Sonda izlaže na 55-om ZG Salonu

Studio Sonda izlaže na 55-om ZG Salonu

Tri rada Studia Sonda na 55-om Zagrebačkom salonu, u Tehničkom muzeju Nikola Tesla

Sljedeća stranica →