Putovanje batanom
Interaktivna instalacija odvodi korisnika na putovanje kroz vrijeme i omogućuje mu ‘kontrolu batane’ iz prvog lica, u trajanju od 5 minuta.
Interaktivna instalacija odvodi korisnika na putovanje kroz vrijeme i omogućuje mu ‘kontrolu batane’ iz prvog lica, u trajanju od 5 minuta.
Čak 3 naša rada nagrađena su na Izložbi hrvatskog dizajna 21/22, izložbenom pregledu najboljih dizajnerskih radova iz Hrvatske iz protekle dvije godine. Riječ je o radovima: Dorina, Kornarija i Putovanje batanom.
Od Sonda kreativnog centra u Vižinadi do Cannes Lions Festivala…
Čak 14 naših radova odabrano je za Izložbu hrvatskog dizajna 21/22, koja predstavlja najvažniju strukovnu dizajnersku manifestaciju u Hrvatskoj. Širinu opusa dodatno podcrtava činjenica kako će selektirani radovi biti prezentirani u 6 kategorija: cjeloviti projekt, dizajn ambalaže, dizajn u digitalnim medijima/dizajn interakcija, dizajn vizualnih komunikacija, koncept/inicijativa, kritički dizajn te prostorne i grafičke intervencije/sistemi
Sonda je deseta najučinkovitija nezavisna agencija u Europi i općenito najučinkovitija agencija u Hrvatskoj u protekloj godini, pokazao je Global Effie Effectiveness Index 2021.
Slavimo novi Red Dot, ukupno 17. za Sondu. Ovoga puta za novi dizajn ambalaže za Dorina Kraš čokolade koje dolaze u nekoliko dimenzija i više od dvadeset okusa, a u njima uživaju i potrošači u više od 20 zemalja diljem svijeta.
Jelena Fiškuš iz Studija Sonda pozvana za članicu Cannes Lions žirija, Hrvatska prvi put u povijesti ima svog predstavnika u žiriju tog najprestižnijeg svjetskog festivala kreativnosti
Odbrojavamo sitno do kraja godine. Iako je 2021. bila globalno problematična, za Sondu je bila jedna od daleko najuspješnijih godina. Osvojili smo brojne nagrade, pokrenuli i sagradili Kreativni Centar, odradili zanimljive projekte, a u 2022. želimo otvoriti vrata našeg Kreativnog centra čim većem broju ljudi!
Studio Sonda kao jedini predstavnik Adriatic regije, za 100% Covid Free putovanje, iz Pariza nosi dvije EPICA nagrade i to srebro u kategoriji integrirane kampanje i broncu u kategoriji COVID-19 komunikacije.
Studiu Sonda dvije Best of Europe Effie nagrade za učinkovitost u oglašavanju: srebro za Best of Europe: Crisis Response/Critical Pivot i bronca za Best of Europe: Small Budget
Kampanja za Gradsku knjižnicu Poreč, 100% COVID FREE PUTOVANJE osvojila je ove godine čak 2 SoMo borca i to u kategorijama Digitalni Mix i SoMoritanac
„Ovo je jedna od onih ideja na koje si ljubomoran. Perfectly Crafted“, izjavio je Vincent Montocchio – Managing Director@ CIRCUS! advertising (Mauritius), komentirajući 100% COVID FREE PUTOVANJE kampanju tijekom žiriranja na BalticBestu.
World Spirits Award 2021. zlato i odlični tržišni rezultati za Gin Karbun destilerije Aura, čije su strateško pozicioniranje, brendiranje i dizajn odrađeni od strane Studija Sonda
Nagrada Red Dot za Gradsku knjižnicu Poreč i Studio Sonda dodijeljena je u zasigurno najkompleksnijoj kategoriji: Advertising – Integrirana kampanja, za koju je važno da kreativnu ideju komunicira kao jedinstvenu cjelinu, no kroz više integriranih komunikacijskih kanala.
Studio Sonda je na najvažnijem nacionalnom događanju s područja tržišnih komunikacija osvojio sve 3 najveće nagrade: Grand Prix IdejeX, Grand Prix Effie, Best of Show MIXX te uz to 7 zlatnih nagrada, jedno srebro i 2 bronce, za svoje projekte za Gradsku Knjižnicu Poreč, Bertoša Vina i Ledo/Frikom
Jer: ‘Books are the plane, and the train, and the road. They are the destination and the journey!’ (Anna Quindlen)
Novouređena riva rad je arhitektonskog ureda Kostrenčić i Krebel. Studio Sonda imao je priliku sudjelovati u njihovu radu dizajnom gravura imena i simbola lokaliteta za podne trake-smjerokaze, koji rivu povezuju s Cardom Maximusom te time posjetiteljima sugeriraju smjer kretanja kada žele doći do starogradskih znamenitosti
Vizualni identitet brenda i pakiranja za B!te me natural sports nutrition snackove koji su 100% prirodni i veganski, bez dodanih šećera, umjetnih sladila, aditiva i glutena, ali zato s više proteina i vlakana, za veću količinu energije!
Najveći SoMo Borac u kategoriji društveno odgovornih kampanja, zvan SoMoritanac, dodijeljen je kampanji #jedvacekam
‘Eurobest Winners’ Stories – Brave, bold and inspiring’, naslov je pod kojim se objavljuju priče o dobitnicima Eurobest nagrada na njihovoj platformi. Eurobest Awards slove kao benchmark za kreativne i učinkovite komunikacijske projekte na razini Europe, a ove godine, odlučili su predstaviti rad Studia Sonda.