Kampanja za 70. Pulski filmski festival
Ove smo godine imali čast dizajnirati kampanju za veliki sedamdeseti rođendan Pulskog filmskog festivala!
Ove smo godine imali čast dizajnirati kampanju za veliki sedamdeseti rođendan Pulskog filmskog festivala!
U sklopu European design festivala održanog u Luxembourgu, Sondi je dodijeljena nagrada European Design Awards za interaktivnu instalaciju Putovanje batanom, klijenta Ekomuzej Batana
Interaktivna instalacija odvodi korisnika na putovanje kroz vrijeme i omogućuje mu ‘kontrolu batane’ iz prvog lica, u trajanju od 5 minuta.
Čak 3 naša rada nagrađena su na Izložbi hrvatskog dizajna 21/22, izložbenom pregledu najboljih dizajnerskih radova iz Hrvatske iz protekle dvije godine. Riječ je o radovima: Dorina, Kornarija i Putovanje batanom.
Sedam Dizajnerskih početnica održano je u 2022. godini u našem Kreativnom centru Sonda. U posljednjoj radionici ove godine, posjetili su nas učenici iz 7. i 8. razreda osnovne škole Sv. Lovreč i pritom dizajnirali vlastiti model eko stolice.
Prva komercijalna skija programa Designed by People ostvarena u suradnji s Elanom, a koju su osmislile osobe bez prethodnog iskustva u dizajniranju konkretnog proizvoda, no sa željom da pokažu kako vlastitu kreativnost, uz adekvatno vodstvo, mogu pretočiti u učinkovit proizvod, predstavljena je eksperimentalnom showroomu Brigade u Centru Kaptol.
Odbrojavamo sitno do kraja godine. Iako je 2021. bila globalno problematična, za Sondu je bila jedna od daleko najuspješnijih godina. Osvojili smo brojne nagrade, pokrenuli i sagradili Kreativni Centar, odradili zanimljive projekte, a u 2022. želimo otvoriti vrata našeg Kreativnog centra čim većem broju ljudi!
Studio Sonda kao jedini predstavnik Adriatic regije, za 100% Covid Free putovanje, iz Pariza nosi dvije EPICA nagrade i to srebro u kategoriji integrirane kampanje i broncu u kategoriji COVID-19 komunikacije.
Studiu Sonda dvije Best of Europe Effie nagrade za učinkovitost u oglašavanju: srebro za Best of Europe: Crisis Response/Critical Pivot i bronca za Best of Europe: Small Budget
Aristotel: …kao da je oblik bio zarobljen, utopljen u masu, a kipar ga je oslobodio odstranjujući suvišnu, vanjsku oblogu…
Kampanja za Gradsku knjižnicu Poreč, 100% COVID FREE PUTOVANJE osvojila je ove godine čak 2 SoMo borca i to u kategorijama Digitalni Mix i SoMoritanac
„Ovo je jedna od onih ideja na koje si ljubomoran. Perfectly Crafted“, izjavio je Vincent Montocchio – Managing Director@ CIRCUS! advertising (Mauritius), komentirajući 100% COVID FREE PUTOVANJE kampanju tijekom žiriranja na BalticBestu.
Nagrada Red Dot za Gradsku knjižnicu Poreč i Studio Sonda dodijeljena je u zasigurno najkompleksnijoj kategoriji: Advertising – Integrirana kampanja, za koju je važno da kreativnu ideju komunicira kao jedinstvenu cjelinu, no kroz više integriranih komunikacijskih kanala.
Jer: ‘Books are the plane, and the train, and the road. They are the destination and the journey!’ (Anna Quindlen)
Najvažnija središnja i najvažnija strukovna dizajnerska manifestacija u Hrvatskoj predstavlja i šest projekata Studia Sonda: Radensku u limenci (naručitelj Radenska Adriatic), Autorske bure (naručitelj EPK Rijeka 2020), Beskrajnu čestitku (naručitelj Ministarstvo zaštite okoliša i energetike), Vizualni identitet HNK Ivana pl. Zajca (naručitelj HNK Ivana pl. Zajca) te King sladoled u čašici X2, za cjeloviti projekt te za dizajn ambalaže (naručitelji Ledo/Frikom).
Novi vizualni identitet kazališta koje ima povijest, gleda u budućnost, a u međuvremenu vježba različitost
Berba nam poručuje kako se prava čarolija odvija na oku teško dokučivim visinama, odnosno u priči koja se odvija iznad etikete, u samom vinu
Ovo je ukupno 15. Red Dot nagrada u portfelju Studia Sonda…
U sklopu projekta Rijeka Europska prijestolnica kulture, 16 književnika i književnica provelo je mjesec dana na Kvarneru i njegovim otocima, svaki zasebno na drugoj lokaciji… U jedinstvenom okruženju kvarnerskih bura, stvorene su tako i one autorske…
Knjiga O moći kreativnosti donosi pregled petnaestogodišnjeg rada i djelovanja Studia Sonda te priču o tome kako je jedan samoinicirani projekt doveo do postojanja kreativnog studija s globalno tržišno zastupljenima i nagrađivanim projektima. Pritom je smješten u mjestu sa svega 300-tinjak stanovnika, Vižinadi (Istra), a i značajno utječe na razvoj sredine u kojoj djeluje.