Izložba R. M. Cossàr
‘Izložba Ranieri Mario Cossàr, etnograf – Razina zbilje: Između kreativnosti i autentičnosti fotografija iz 1928’ nova je zanimljiva izložba koju smo postavili u Etnografskom muzeju Istre
‘Izložba Ranieri Mario Cossàr, etnograf – Razina zbilje: Između kreativnosti i autentičnosti fotografija iz 1928’ nova je zanimljiva izložba koju smo postavili u Etnografskom muzeju Istre
Dvojica renomiranih filmskih stručnjaka, Vetona Nurkollari i za oscar Oscar nominiran Samir Ljuma u Sonda kreativnom centru u Vižinadi svoja predavanja održat će u Sonda kreativnom centru u Vižinadi, u okviru međunarodnog projekta Atelier Pelikula. Tjedan dana kasnije održat će se i informativno događanje za mlade, s ciljem upoznavanja s projektom i uključivanja mladih u daljnje aktivnosti. Oba događaja su besplatna, no uz obaveznu prijavu
Osmislili smo vizualne interpretacije odjeka drevnih grčkih stihova autorice i jazz umjetnice Tamare Obrovac
Kampanja za 71. Pulski filmski festival
Jedini smo predstavnici iz Hrvatske pozvani na sudjelovanje u izložbi ANIME povodom održavanja European design Awards u Napulju, a rad smo posvetili legendarnom pjesniku Tinu Ujeviću
Web platforma u stilu dating aplikacija koja nas spaja s knjigama u koje ćemo se zaljubiti, napravljena za potrebe promocije Sajma rabljenih knjiga Booktiga
Ove smo godine imali čast dizajnirati kampanju za veliki sedamdeseti rođendan Pulskog filmskog festivala!
U sklopu European design festivala održanog u Luxembourgu, Sondi je dodijeljena nagrada European Design Awards za interaktivnu instalaciju Putovanje batanom, klijenta Ekomuzej Batana
Interaktivna instalacija odvodi korisnika na putovanje kroz vrijeme i omogućuje mu ‘kontrolu batane’ iz prvog lica, u trajanju od 5 minuta.
Čak 3 naša rada nagrađena su na Izložbi hrvatskog dizajna 21/22, izložbenom pregledu najboljih dizajnerskih radova iz Hrvatske iz protekle dvije godine. Riječ je o radovima: Dorina, Kornarija i Putovanje batanom.
Sedam Dizajnerskih početnica održano je u 2022. godini u našem Kreativnom centru Sonda. U posljednjoj radionici ove godine, posjetili su nas učenici iz 7. i 8. razreda osnovne škole Sv. Lovreč i pritom dizajnirali vlastiti model eko stolice.
Prva komercijalna skija programa Designed by People ostvarena u suradnji s Elanom, a koju su osmislile osobe bez prethodnog iskustva u dizajniranju konkretnog proizvoda, no sa željom da pokažu kako vlastitu kreativnost, uz adekvatno vodstvo, mogu pretočiti u učinkovit proizvod, predstavljena je eksperimentalnom showroomu Brigade u Centru Kaptol.
Odbrojavamo sitno do kraja godine. Iako je 2021. bila globalno problematična, za Sondu je bila jedna od daleko najuspješnijih godina. Osvojili smo brojne nagrade, pokrenuli i sagradili Kreativni Centar, odradili zanimljive projekte, a u 2022. želimo otvoriti vrata našeg Kreativnog centra čim većem broju ljudi!
Studio Sonda kao jedini predstavnik Adriatic regije, za 100% Covid Free putovanje, iz Pariza nosi dvije EPICA nagrade i to srebro u kategoriji integrirane kampanje i broncu u kategoriji COVID-19 komunikacije.
Studiu Sonda dvije Best of Europe Effie nagrade za učinkovitost u oglašavanju: srebro za Best of Europe: Crisis Response/Critical Pivot i bronca za Best of Europe: Small Budget
Aristotel: …kao da je oblik bio zarobljen, utopljen u masu, a kipar ga je oslobodio odstranjujući suvišnu, vanjsku oblogu…
Kampanja za Gradsku knjižnicu Poreč, 100% COVID FREE PUTOVANJE osvojila je ove godine čak 2 SoMo borca i to u kategorijama Digitalni Mix i SoMoritanac
„Ovo je jedna od onih ideja na koje si ljubomoran. Perfectly Crafted“, izjavio je Vincent Montocchio – Managing Director@ CIRCUS! advertising (Mauritius), komentirajući 100% COVID FREE PUTOVANJE kampanju tijekom žiriranja na BalticBestu.
Nagrada Red Dot za Gradsku knjižnicu Poreč i Studio Sonda dodijeljena je u zasigurno najkompleksnijoj kategoriji: Advertising – Integrirana kampanja, za koju je važno da kreativnu ideju komunicira kao jedinstvenu cjelinu, no kroz više integriranih komunikacijskih kanala.
Jer: ‘Books are the plane, and the train, and the road. They are the destination and the journey!’ (Anna Quindlen)