Prihvati poziv
Kampanja za 17. BOOKtiga festival
Kampanja za 17. BOOKtiga festival
Ove smo godine imali čast dizajnirati kampanju za veliki sedamdeseti rođendan Pulskog filmskog festivala!
FunctionAll je nova funkcionalna prirodna mineralna voda iz Radenske za koju smo razvili kompletan brending: od pozicioniranja, imena i ambalaže, do promidžbene kampanje
Novo pozicioniranje, redizajn etikete i redizajn vizualnog idnetiteta Zmajske pivovare. Jer nakon 10 godina, zmaj je definitivno odrastao i postao više od samog loga ili lika ne etiketi…
Kampanja za Gradsku knjižnicu Poreč, 100% COVID FREE PUTOVANJE osvojila je ove godine čak 2 SoMo borca i to u kategorijama Digitalni Mix i SoMoritanac
Nagrada Red Dot za Gradsku knjižnicu Poreč i Studio Sonda dodijeljena je u zasigurno najkompleksnijoj kategoriji: Advertising – Integrirana kampanja, za koju je važno da kreativnu ideju komunicira kao jedinstvenu cjelinu, no kroz više integriranih komunikacijskih kanala.
Dobrotvorna kampanja #jedvacekam, osmišljena s ciljem podržavanja malih i srednjih gospodarstvenika u doba COVID lockdowna, uvrštena je u reviji Balcannes među 25 najboljih projekata regije! Kampanja je rezultat zajedničkog rada agencija Studia Sonda, Human, Izone te HURA-e.
Knjiga O moći kreativnosti donosi pregled petnaestogodišnjeg rada i djelovanja Studia Sonda te priču o tome kako je jedan samoinicirani projekt doveo do postojanja kreativnog studija s globalno tržišno zastupljenima i nagrađivanim projektima. Pritom je smješten u mjestu sa svega 300-tinjak stanovnika, Vižinadi (Istra), a i značajno utječe na razvoj sredine u kojoj djeluje.
Posve je prirodno da se prirodna izvorska voda zalaže za prirodnost. Onu koji svatko od nas ima u sebi i radi koje je jedinstven. Kampanja nazdravlja svima onima koji, bez obzira na sve izazove, uspijevaju ostati dosljedni svom PrirodnoJa
Kazalište za kasnije karta može se kupiti dragim osobama putem aplikacije instalirane na samoj blagajni INK ili online putem stranice www.ink.hr, uz 20% popusta
Branding prvog aquaparka u Istri – Istralandia, uz kojeg tok mirne rijeke Mirne postaje ludo zabavan
Kampanja je posvećena obilježavanju 60-e obljetnice nacionalnog Festivala igranog filma u Puli. Festival se deklarira kao najstariji nacionalni festival na svijetu, a održava se svake godine u pulskom amfiteatru, Areni
Nakon više od godinu dana pregledali smo i montirali materijale s naše izložbe Sonda Live in Zagreb 2011 i složili mali podsjetnik na te dinamične dane…
Rovinjsko pučko učilište puno je sadržaja, baš kao što je šipak pun koštica. K tomu je nar i jedan od prvobitnih simbola grada
Logotip Piquentuma stiliziran je natpis preuzet iz ploče zahvalnice SALUS AUGUSTAE (192.g. pr. Krista), prvog zapisa na kojem se spominje ime Piquentum