Prihvati poziv

Prihvati poziv

Kampanja za 17. BOOKtiga festival

Kampanja za 70. Pulski filmski festival

Kampanja za 70. Pulski filmski festival

Ove smo godine imali čast dizajnirati kampanju za veliki sedamdeseti rođendan Pulskog filmskog festivala! 

Branding za FunctionAll by Radenska

Branding za FunctionAll by Radenska

FunctionAll je nova funkcionalna prirodna mineralna voda iz Radenske za koju smo razvili kompletan brending: od pozicioniranja, imena i ambalaže, do promidžbene kampanje

Budi Zmaj

Budi Zmaj

Novo pozicioniranje, redizajn etikete i redizajn vizualnog idnetiteta Zmajske pivovare. Jer nakon 10 godina, zmaj je definitivno odrastao i postao više od samog loga ili lika ne etiketi…

Dvije SoMo borac nagrade

Dvije SoMo borac nagrade

Kampanja za Gradsku knjižnicu Poreč, 100% COVID FREE PUTOVANJE osvojila je ove godine čak 2 SoMo borca i to u kategorijama Digitalni Mix i SoMoritanac

Red Dot za 100% COVID free putovanje

Red Dot za 100% COVID free putovanje

Nagrada Red Dot za Gradsku knjižnicu Poreč i Studio Sonda dodijeljena je u zasigurno najkompleksnijoj kategoriji: Advertising – Integrirana kampanja, za koju je važno da kreativnu ideju komunicira kao jedinstvenu cjelinu, no kroz više integriranih komunikacijskih kanala.

Sonda u Balcannes top 25 s #jedvacekam

Sonda u Balcannes top 25 s #jedvacekam

Dobrotvorna kampanja #jedvacekam, osmišljena s ciljem podržavanja malih i srednjih gospodarstvenika u doba COVID lockdowna, uvrštena je u reviji Balcannes među 25 najboljih projekata regije! Kampanja je rezultat zajedničkog rada agencija Studia Sonda, Human, Izone te HURA-e.

O moći kreativnosti

O moći kreativnosti

Knjiga O moći kreativnosti donosi pregled petnaestogodišnjeg rada i djelovanja Studia Sonda te priču o tome kako je jedan samoinicirani projekt doveo do postojanja kreativnog studija s globalno tržišno zastupljenima i nagrađivanim projektima. Pritom je smješten u mjestu sa svega 300-tinjak stanovnika, Vižinadi (Istra), a i značajno utječe na razvoj sredine u kojoj djeluje.

Studena PrirodnoJa kampanja

Studena PrirodnoJa kampanja

Posve je prirodno da se prirodna izvorska voda zalaže za prirodnost. Onu koji svatko od nas ima u sebi i radi koje je jedinstven. Kampanja nazdravlja svima onima koji, bez obzira na sve izazove, uspijevaju ostati dosljedni svom PrirodnoJa

I kultura se može darovati: Kazalište za kasnije

I kultura se može darovati: Kazalište za kasnije

Kazalište za kasnije karta može se kupiti dragim osobama putem aplikacije instalirane na samoj blagajni INK ili online putem stranice www.ink.hr, uz 20% popusta

Najzabavnija voda u Istri

Najzabavnija voda u Istri

Branding prvog aquaparka u Istri – Istralandia, uz kojeg tok mirne rijeke Mirne postaje ludo zabavan

Zaželi… za 60. rođendan pulskog filmskog festivala

Zaželi… za 60. rođendan pulskog filmskog festivala

Kampanja je posvećena obilježavanju 60-e obljetnice nacionalnog Festivala igranog filma u Puli. Festival se deklarira kao najstariji nacionalni festival na svijetu, a održava se svake godine u pulskom amfiteatru, Areni

Sonda Live in Zagreb

Sonda Live in Zagreb

Nakon više od godinu dana pregledali smo i montirali materijale s naše izložbe Sonda Live in Zagreb 2011 i složili mali podsjetnik na te dinamične dane…

Vizualni identitet Pučkog otvorenog učilišta Rovinj

Vizualni identitet Pučkog otvorenog učilišta Rovinj

Rovinjsko pučko učilište puno je sadržaja, baš kao što je šipak pun koštica. K tomu je nar i jedan od prvobitnih simbola grada

Piquentum, istarsko – francuska veza

Piquentum, istarsko – francuska veza

Logotip Piquentuma stiliziran je natpis preuzet iz ploče zahvalnice SALUS AUGUSTAE (192.g. pr. Krista), prvog zapisa na kojem se spominje ime Piquentum