U svijetu brzih medija, kako bi u mladima rasplamsali ljubav prema knjigama i povećali posjećenost BOOKtige (sajma rabljenih knjiga), osmišljen je MATCHBOOK, web platforma u stilu dating aplikacija, koja nas spaja s knjigama u koje ćemo se zaljubiti. Oživjeli smo tako likove iz klasika, poput Ane Karenjine, Simon Basseta, Robinson Crusoea, Jay Gatsbya ili Bridget Jones… Kampanja je implementirana kroz više kanala, a kako bi posjetitelji likove upoznali i „matchali“ se s njima, kreirani su im dating profili, te su čak mogli dogovoriti i spoj na BOOKtigi. Posjetitelji koji su to napravili, nagrađeni su knjigom i godišnjom članarinom.

Odlični rezultati kampanje su potvrdili su savršen spoj suvremenog stila života i bezvremenske ljubavi: 1150 prodanih knjiga i prikupljenih 1715EUR, 1500 posjetitelja, 3x veća posjećenost weba knjižnice u odnosu na ’22, 4% prosječan ER i 40 romantičnih spojeva u samo 3 dana (mahom ciljne skupine mlađe generacije).