
Balcannes vizualni identitet i dizajn nagrade
Balcannes, regionalno natjecanje kreativnih agencija s područja Bosne i Hercegovine, Hrvatske, Sjeverne Makedonije, Slovenije i Srbije, od lani se može pohvaliti novim vizualnim identitetom i dizajnom nagrade, za čiji je dizajn zaslužan Studio Sonda.
Ideja koja stoji iza vizualnog identiteta proizlazi iz samog naziva natjecanja, odnosno pojma Balkan te želinaglasiti snagu koju spomenute države imaju kada djeluju zajedno u profiliranju regije po pitanju tržišnog komuniciranja u Europi i svijetu.
Kako bi zadržali asocijaciju na geografsko područje Balkana (naziv za planininski lanac koji se proteže kroz regiju), glavni grafički gradivni element korišten u vizualnom identitetu i dizajnu nagrade upravo je simbol vrha planine, trokut, ujedno postavljen na način koji simbolizira napredak i stremljenje prema vrhu. Različiti elementi međusobno se ne isključuju, nego koegzistiraju, a boje su preuzete s nacionalnih zastava država sudionica. Nizanjem i kombiniranjem trokuta u boji stvara se dinamična igra znakova široko primjenjivih na potrebe identiteta.
Sama nagrada Balcannes kroz dizajn objekt asublimira sve ono što je utjelovljeno u ideji koncepta, od vrha Balkana kao polazišne točke, pa do simbolike dosezanja tih istih vrhunaca kroz najkvalitetnije kreativne radove u regiji, stoga vjerujemo da će biti rado viđena na policama regionalnih kreativaca.
Credits:
Jelena Fiškuš, Sean Poropat (Creative directors, Studio Sonda)
Martina Ukić (Senior designer, Studio Sonda)
Mladen Gvozden (Account manager, Studio Sonda)
Jelena Babić (Production manager)
Emica Elveđi (Fotografije nagrade)










