Projekt Booktiga predstavljen je u travanjskom broju časopisa How, zajedno sa 292 nagrađena rada iz čitavoga svijeta.

“Ovaj rad jednostavno čini da se osjećam dobro. Iskren je i zato je super!”, komentar je jednog od članova žirija, Tima Smitha, direktora vlastitog uspješnog studia u SAD-u, koji surađuje s klijentima poput Apple-a, BMW-a, Tiffany & Co…

Časopis HOW Design svake godine raspisuje natječaj za ocjenjivanje grafičkog dizajna i vizualnih komunikacija, a na ovogodišnji je pristiglo ukupno 1,800 radova, odnosno 166 za kategoriju postera. Kriteriji žirija za odabir najboljih radova bili su:  kvaliteta komunikacije, valorizacija ostvarenja cilja naručitelja, originalnost i zamjetljivost rada te njegova vizualna/estetska vrijednost. How brand osnovan je 1985. g. a obuhvaća izdavanje HOW design magazina, organizaciju godišnjih konferencija namijenjenih dizajnerima profesionalcima,  organizaciju godišnjih žiriranih natjecanja dizajnerskih radova, te poslove digitalne produkcije i izdavaštva knjiga. Magazin izdaje F&W Publications iz Cincinnatija.