Kampanja HURA-e (Hrvatske strukovne udruge za tržišne komunikacije), #jedvacekam, koja je imala za cilj tijekom COVID-19 lockdowna potencirati moć kreativnosti i komuniciranja te time pomoći lokalnim poduzetnicima i brendovima, osvojila je najveću SoMo Borac nagradu u kategoriji društveno odgovornih kampanja!

SoMo Borac nagrada nagrađuje najbolje regionalne digitalne radove i održava se u sklopu Weekend Media Festivala, a ove godine održana je iznimno online. Žiri sačinjavaju digitalni stručnjaci iz vodećih advertising agencija iz Hrvatske, Srbije, Slovenije, Bosne i Hercegovine, Crne Gore i Makedonije.

Somo Borac se dodjeljuje kroz 9 kategorija, a u kategoriji SoMoRitanac, za koju je #jedvacekam kampanja odnijela pobjedu, nagrađuje se najbolja digitalna kampanju koja je doprinijela nekoj višoj svrsi (npr. osvijestila javnost o nekom problemu, pomogla nekoj ugroženoj skupini ili pridonijela rješavanju nekog društvenog problema).

Kampanju su zajedničkim snagama odradili Studio Sonda, Izone, Human i HURA.

O radu:
Akcijom #jedvacekam građani su pozvani da na istoimenoj web stranici izraze što jedva čekaju učiniti nakon lockdowna i tagiraju usluge i proizvode koji im nedostaju. Najkreativnije objave osigurale su domaćim brendovima stvaran medijski prostor te su završili na radijskim postajama, u novinama, na portalima, na ulicama, dijeljeni su na društvenim mrežama, a podržala su ih i mnoga poznata lica. Uz pomoć hrvatskih redatelja i produkcija, lokalni brendovi oglašeni su čak i na nacionalnim televizijama, u prime terminima. U konačnici im je darovano preko 1.000.000,00 kn medijskog prostora i pružena podrška u nezahvalna vremena.