
Studio Sonda osvojio je dvije Best of Europe Effie nagrade za učinkovitost u oglašavanju za kampanju „100% COVID free putovanje“, osmišljenu za klijenta Gradsku knjižnicu Poreč. Ovo je prvi put da je jedan predstavnik iz Hrvatske osvojio čak dvije nagrade na ovom prestižnom natjecanju te je time Studio Sonda po broju strukovnih nagrada postao najnagrađivanija agencija u Hrvatskoj u ovoj godini.
Važnost Effie Awards Europe nagrada ogleda se u tome što se dodjeljuje najvećim svjetskim brendovima s kompetitivnog europskog tržišta. Srebrni Effie osvojen je u kategoriji „Najbolje u Europi: odgovor na krizu / kritični zaokret“ (Best of Europe: Crisis Response / Critical Pivot), a brončani u kategoriji „Najbolje u Europi: mali budžet“ (Best of Europe: Small Budget). Studio Sonda se tako našao u društvu 50 najpoznatijih svjetskih brendova kao što su IKEA, Pepsi, Canon, Netflix, HBO itd. koji su došli do finala ovog natjecanja. Najbolje od najboljih birao je žiri kojeg je činilo 100 profesionalaca iz 24 europske zemlje.
Čestitamo i kolegama iz agencije MediaCom za Effie Europe hrvatsko srebro u kategoriji Marketing Innovation Solutions, a za projekt Dogvertising.
Više o radu pogledajte ovdje