
Sonda u Balcannes top 25 s #jedvacekam
Tijekom COVID-19 lockdowna u travnju 2020. HURA, hrvatska strukovna udruga za tržišne komunikacije, pokrenula je doborotvornu inicijativu #jedvacekam s ciljem isticanja moći kreativnosti i komuniciranja te pomoći onima kojima je najpotrebnije: lokalnim poduzetnicima i brendovima,
Kampanja je na regionalnoj reviji BalCannes, uvrštena u top 25 najboljih projekata cijele regije, čime je cijela regionalna struka potvrdila utjecaj inicijative. U osmišljavanju i realizaciji kampanje sudjelovale su agencije Studio Sonda (kreativno rješenje), Human (web-stranica) i Izone (društvene mreže), dok je HURA-in tim koordinirao kampanje, sponzorstva i komunikaciju s medijima.
O radu:
Akcijom #jedvacekam građani su pozvani da na istoimenoj web stranici izraze što jedva čekaju učiniti nakon lockdowna i tagiraju usluge i proizvode koji im nedostaju. Najkreativnije objave osigurale su domaćim brendovima stvaran medijski prostor te su završili na radijskim postajama, u novinama, na portalima, na ulicama, dijeljeni su na društvenim mrežama, a podržala su ih i mnoga poznata lica. Uz pomoć hrvatskih redatelja i produkcija, lokalni brendovi oglašeni su čak i na nacionalnim televizijama, u prime terminima. U konačnici im je darovano preko 1.000.000,00 kn medijskog prostora i, najvažnije, pružena podrška u nezahvalna vremena.