Communication Arts, globalno rasprotranjen američki časopis, a koji se profesionalno bavi obradom tema iz vizualnih komunikacija, Piquentum St. Vital 2014. etiketu uvrstio je među pobjednike natjecanja 57. Design Annual Competition 

Profesionalci kreativci su u sklopu natječaja između 4,228 radova prijavljenih iz čitavoga svijeta, nagradili 161 rad. Svaki od njih objavljen je u izdanju Communication Arts Magazina za rujan/listopad 2016. godine, a koji se distribuira na 34.000 adresa diljem svijeta. To znači da će zbilja značajan broj ljudi vidjeti našu poruku o važnosti razumijevanja prirode, a koju smo odlučili komunicirati kroz etiketu za vino kao jedan od povijesno najafirmiranijih proizvoda.

Članovi žirija: Billy Chen, principal/design director, Studio sc, Seattle, WA / Sally Morrow, creative director, Sally Morrow Creative, Portland, OR / Larry Pipitone, co-founder/partner, GrandArmy, New York, NY / Jennifer Sonderby, design director, San Francisco Museum of Modern Art, San Francisco, CA / John Swieter, founder/design director, Range, Dallas, TX + izvršni direktor CA magazina, Jean Coyne.

Više o nagrađenom radu Piquentum St. Vital 2014. Pročitajte ovdje.