Plakat za Festival rabljenih knjiga odabran je kao jedan od 242 najbolja dizajnerska rada na posljednoj dodjeli nagrada HOW interntional design. Žiri je ocjenjivao gotovo 1,000 prijava iz Europe, Azije, Sjeverne i Južne Amerike, kroz 15 kategorija.

Tako je, nakon najprestižnije europske nagrade Red Dot, plakat Booktiga 2012. prepoznat i na američkom tržištu. Cilj natjecanja koje provodi američki HOW international magazin već dvadesetu godinu za redom, jest prepoznati izvanredne kreativne radove individualaca i kreativnih agencija iz cijelog svijeta. Zahvaljujući ovom priznanju u kategoriji Postera, plakat Booktiga 2013 bit će objavljen u izdanju HOW magazina u ožujku 2013.

HOW magazin je jedan od vodećih poslovno-kreativnih magazina za grafičke dizajnere i kreativne agencije te godišnje sponzorira 6 godišnjih dizajnerskih natjecanja i organizira najveće okupljanje grafičkih dizajnera u SAD-u: HOW Design Live.