
Budi moj Božić
Božićne tetovaže svojevrsna su kritika mas-konzumerizma u kojem blagdani predstavljaju sve osim onoga što bi trebali – ljubavi koju dijelimo s bližnjima. Poruka koju odašiljemo jest da blagdan nije u stvarima koje nas okružuju već u nama samima i dragim nam ljudima. Okićeno drvce kao najpoznatiji simbol božićnih blagdana doživljava svoju reinterpretaciju u onome što je najvrijednije: dragoj nam osobi.
Poklonivši našim najdražima mogućnost da se okite “Budi moj Božić” tetovažama/nakitom, poručujemo im da su oni naše božićno drvce, naš simbol veselja i nade, naš Božić. Time komuniciramo da nam nije važno ono materijalno, već ljudi koji nas okružuju, koji nas oplemenjuju, čijem postojanju u našim životima se uvijek iznova veselimo.
Radu je dodijeljena treća nagrada na natječaju za Bor s nama, godišnjoj izložbi Hrvatskog dizajnerskog društva posvećenoj reinterpretaciji i redizajnu božićnih i novogodišnjih ukrasa, uz sljedeće obrazloženje žirija u sastavu Koraljka Vlajo (MUO/HDD), Mirna Reinprecht (HDD), Filip Gordom Frank (HDD), Dijana Basta (Cerovski Print Boutique), Nataša Marić (Igepa-Plana) :
“Jasan i duhovit koncept privremenih blagdanskih tetovaža razrađen je u mali set simboličnih aplikacija koje, jednom kada se nađu u primjeni, stvaraju sasvim novi komunikacijski kontekst. Jednostavni piktogramski prikazi ispunjavaju svoj smisao tek na koži budućih vlasnika, gdje ne sumnjamo da će započeti potencijalno neograničen broj individualnih, duhovitih sezonskih priča. Planirano sveden na razinu šale, rad posjeduje izvanredan omjer uloženog u početni impuls i potencijalnog efekta okidača komunikacije, koji se od njega može očekivati u primjeni. Koncept ne traži objašnjavanje, razrada je dorečena, a proizvod zahtijeva tek osnovno.”
Rad je izložen na prodajnoj izložbi XMAS Superstore od 14. do 30. 12. 2013. godine te ga može se može naručiti i na stranici www.bemychristmas.com.