BOBI, brend s prepoznatljivim karakterom i okusom, dobio je novo vizualno poglavlje. Redizajn pakiranja grickalica BOBI Flips, BOBI Rings (pizza, pikant i vrhnje & luk) i BOBI Ribica rađen je s jasnim ciljevima: osvježenje izgleda, jača diferencijacija unutar kategorije te bolje pozicioniranje proizvoda u prodajnom prostoru. 

S jedne strane bilo je potrebno stvoriti dizajn koji će proizvod istaknuti u odnosu na konkurenciju, a s druge strane, zadržati prepoznatljivost i ključne elemente postojećeg identiteta, posebno logotipa koji ima ikoničan status. Prilagodbama i kompozicijskim korekcijama slova, naglasak je stavljen upravo na značajnije isticanje logotipa te njegovu bolju čitljivost. Na pakiranju središnje mjesto zauzima sam proizvod kao epicentar okusa, pozicioniran između ilustracija glavnih sastojaka, dodatno istaknut pozadinskim grafičkim elementima kružnice. Varijacije proizvoda razlikuju se i kroz odabir kolorita grafičkih elemenata, istaknutih na prepoznatljivoj BOBI crvenoj podlozi. Uz redizajn ambalaže, kreiran je i ključni vizual te adaptacije za POSM materijale. 

Rezultat je suvremen, razigran i vizualno snažan identitet koji komunicira bogatstvo okusa i emociju poznatog, uz laku prepoznatljivost i pamtljivost. 

​​Credits
Kreativna direkcija i dizajn: Jelena Fiškuš, Sean Poropat
Dizajn: Aleksandar Živanov, Sanda Maričić, David Šuran
Account director: Mladen Gvozden