Ususret Francuskoj salati, veseli nas u škrinjama dućana diljem Adriatic regije vidjeti naš dizajn na ambalaži cjelokupnog asortimana smrznutog povrća i voća, za proizvođače Ledo i Frikom. Široki asortiman podijeljen je u različite podkategorije: od baznog povrća, preko raznih povrtnih mješavina, pa sve do voća.
Redizajnirani izgled ambalaže proizvoda jasno komunicira vrijednosti proizvođača, odnosno usmjerenost ka zdravom životu. Pažljivim odabirom vizualnih elemenata, nastojalo se naglasiti vrhunsku razinu kvalitete pojedinog proizvoda, dok su se se svježina i dinamičnost proizvodnje utjelovili kroz lepršavu kompoziciju postignutu kombinacijom fotografske i grafičke produkcije.
Osim na hrvatskom tržištu, novo vizualno ruho smrzutog voća i povrća proizvoda pronašlo je svoje mjesto i u zamrzivačima čitave Adriatic regije. Ovim je projektom Sonda nastojala pokazati da se izazovu očuvanja standarda brenda koji iza sebe nosi dugu tradiciju i postojanje, može pristupiti kroz strateški isplanirana kreativna rješenja kojima se istovremeno i zadržava prepoznatljivost identiteta, i udahnjuje suvremenost. Produkcija svih vizualnih materijala odrađena je u foto/produkcijskom studiju Sonda kreativnog centra u Vižinadi.
Kreativna direkcija
Studio Sonda: Jelena Fiškuš, Sean Poropat
Dizajn
Studio Sonda: Aleksandar Živanov, Sanda Maričić, Martina Ukić, Sean Poropat
Account Director: Studio Sonda: Mladen Gvozden
Foto: Dejan Hren
Food Styling: Darko Ramljak