
Gin Karbun buzetske destilerije Aura, a čiji brand, strateško pozicioniranje, ime, pozadinska priča, dizajn i ritual serviranja su osmišljeni od strane Studia Sonda, osim što se u proteklih nekoliko godina odlično tržišno pozicionirao, upravo je osvojio i zlatnu medalju na prestižnom međunarodnom ocjenjivanju destilata World Spirits Award 2021.
Gin destilerije Aura spravlja se od ručno branih namirnica (brinja) s područja Ćićarije i upravo je ta činjenica bila okosnica za pozicioniranje i priču koji su ispleteni oko njega. Iako je Ćićarija poznata po očuvanoj prirodi, brojnim biljnim i životinjskim vrstama, važna je i radi tradicije proizvodnje drvenog ugljena. Tamo, naime, žive posljednji hrvatski proizvođači – karbunari, koji drveni ugljen proizvode “na starinski način”. Uzmemo li u obzir da je aktivni ugljen poznat i kao “čistač organizma”, uklanjač toksina, pa i mamurluka – rješenje imena Karbun i prateće priče bilo je logičan slijed događaja. Uz dizajn Karbun ambalaže koji inspiraciju traži u potezu ugljena na bijeloj podlozi, dizajniran je i ritual proizvodnje (uz filtriranje aktivnim ugljenom), ali i ritual serviranja. Jer dok se drugi ginovi serviraju s limunom, limetom, krastavcima, paprom, ružinim laticama… gin karbun servira se upravo s aktivnim ugljenom te on postaje važna komponenta kod konzumacije, ali i element toliko nužnog detoxa pri potencijalnom mamurluku.
Danas se brend Karbun plasira na tržište u staklenoj boci 0,5 l , keramičkoj boci 0,75 l , pljoskama od 0,1l i 0,2 l te kroz čokolade: Karbun bijela, mliječna i tamna čokolada s borovicom. Neizostavan je dio suvenirskog asortimana na zračnim lukama Hrvatske, a od inicijalne količine proizvedene u prvoj godini, 2017-oj, do 2021. broj boca koje se plasiraju na tržište uvećan je za čak 30x, što je potvrda odličnog pozicioniranja brenda. Izvozi se i na strana tržišta: u Austriju, Japan, Njemačku i Švicarsku.