Bit(i) margina plakat
Rad progovara o marginalizaciji knjižnice u suvremenom okruženju. Neprofitni festivali poput ovog sajma rabljenih knjiga (u organizaciji Gradske knjižnice Poreč), uglavnom uvijek ostaju u sjeni drugih popularnijih, komercijalnijih i mahom posjećenijih događanja. Budući Booktiga ujedno promovira i korisnost iskorištavanja rabljenog, činilo se logičnim ne kupovati oglasni prostor, već iskoristiti onaj koji zauzimaju razna komercijalnija događanja.
Izrađene su tako trake koje su aplicirane oko već poljepljenih raznih tuđih plakata, uokvirujući ih i stvarajući svojevrsnu vizualnu marginu. Festival tako uočljivo progovara o svojoj poziciji u odnosu prema događanjima, ne želeći ih anulirati, ne prekrivajući ih, već jednostavno postajući njihov integralni dio, margina središnjeg događanja, a margina je oduvijek bila mjesto za označavanje bitnog…
Djelo se tretira kao plakat jer traka pravu funkciju ima tek u korelaciji s već postavljenim plakatom.