Neki okusi ostaju zauvijek. Prenose se s koljena na koljeno, ostaju zapisani u memoriji tijela i sjećanjima, trajno postajući dijelom našeg identiteta. Kada ih okusimo, vraćaju nas u srećom ispunjene trenutke, prizivajući ugodu u čitavom tijelu. Za brand Bajkin, taj je okus nedvojbeno povezan s maslinom.

Obiteljski OPG Bajkin nalazi se u istoimenom mjestu nadomak Vižinade te se već generacijama  bavi proizvodnjom maslinovog ulja, a za novi branding i dizajn njegova pakiranja zaslužna je  Sonda. Upravo je čvrsta povezanost Bajkin ulja s mjestom iz kojeg dolazi bila podloga za izradu logotipa u kojem se vizualno spajaju tradicija i suvremenost, prošlost i budućnost. Jednostavan logotip inkorporirao je dva elementa u imenu maslinovog ulja – korijenje i grane maslinovog drva koje su dodane na tipografiju. Novim vizualnim identitetom brand postaje prepoznatljiv te jasno vizualno predstavlja priču stvaranja modernog grananja, istovremeno se oslanjajući na prošlost – korijenje. Korijenje je inspirirala dugotrajna poveznica s mjestom Bajkini, a širenje novih grana iz njega simbolizira stvaranje nove, moderne, autohtone i originalne poslovne priče. Dodatno, topla obiteljska sjećanja vezana uz obiteljske maslinike materijalizirana su kroz priče na etiketama. Pet različitih etiketa, za pet različitih boca koje su u ponudi, prikazuju svaka po jednu scenu iz života obitelji Bajkin. Od razvlačenja platna ispod krošnji maslina, do slatkih pauza uz kavu i domaće mamine kolače, prosutih maslina i bosih nogu. Živopisna obiteljska sjećanja ilustrirao je Ivan Stanišić.