Branding, pakiranje i kampanja za Oraketu Voyager
Kada ti Oraketa, brand bezalkoholnog negaziranog instant napitka, da multivitaminska zrnca i unaprijed ih izmiješa u limenku za on-the-go upotrebu, tada ne treba previše komplicirati. U moru kompliciranih negaziranih pića, Oraketa je željela ponuditi korisnicima jednostavnije i održivije rješenje za utažiti žeđ. Dizajn pakiranja, brending i imenovanje proizvoda te komunikacijska kampanja povjereni su Studiu Sonda, a kako je riječ o proizvodu koji se najbolje konzumira u pokretu, s nogu, te koji je smješten unutar uske, elegantne limenke od 250 ml koja već i izgledom podsjeća na raketu, odabrano mu je ime Voyager.
Čitava kampanja koja je pratila lansiranje proizvoda bazirana je na imaginarnom karakteru – misterioznom astronautu Voyku, osmišljenom kako bi smanjio svakodnevne komplikacije u našim životima. Voyku Oraketi uspjelo je poći za rukom ono što nije mnogima, pobjeći od crne rupe kompliciranosti koja usisava život, uz moćnu svemirsku mantru: Ma ne kompliciraj! Voyko Oraketa od tada putuje svemirskom crvotočinom i pojavljuje se onda kada ga najmanje očekujemo, a najviše nam je potreban.
Baš poput Voyka, tako su i korisnici Orakete Voyager uvijek u pokretu, spojeni sa svojom okolinom putem interneta i društvenih mreža. Digitalna aktivacija kampanje stoga je uključivala stvaranje posebnog Instagram i TikTok profila Voyka putem kojih je direktno komunicirao s korisnicima, pozivajući ih na interakciju i promptno odgovarajući na njihove upite kroz video sadržaj i komentare. Putem video objava, koje je lansirao na vlastitim profilima, Voyko je pozvao korisnike da mu upute pitanje koje ih je mučilo, a on ih je savjetovao na jednostavan način, pozivajući ih da ne kompliciraju stvari. Kako bi svoj glas prenio što dalje, u aktivaciju su bili uključeni i TikTok influenceri, a nekomplicirani svijet Orakete toliko se proslavio galaksijom da je dospio i u Instagram objavu bivšeg slovenskog predsjednika Boruta Pahora.
Za vrijeme trajanja kampanje Vojko je dosegao Instagram reach od 1.165.12 prosječnih korisnika uz 7.678 interakcija. Sadržaj na TikToku ukupno je pregledan 25.987 puta uz 1.676 interakcija s profilom, što dokazuje da ljudi vole nekomplicirane stvari. I Oraketu Voyager.