Naši kreativni direktori Jelena i Sean nedavno su prisustvovali jubilarnom 70-om festivalu  Cannes Lions International Festival of Creativity. Prošle je godine Jelena imala tu čast biti  izabrana za članicu žirija festivala, što je bilo prvi put da su predstavnik ili predstavnica iz Hrvatske pozvani biti u žiriju ove prestižne nagrade. Ove godine, kada su žiriranje i predstavljanje Hrvatske uspješno nastavili kolege Damir Ciglar i Davor Bruketa, došlo je vrijeme i za nešto neformalnije istraživanje festivala od strane Sonde. Donosimo blic utiske:

Najzabavnije predavanje/događanje?

S: Saatchi&Saatchi New Creators Showcase 2023.
J: Mike White, kreator legendarne serije “The White Lotus“, u intervjuu s Liz Taylor, Ogilvy globalnom kreativnom direktoricom te predavanje koje je održao Andrew Robertson, President&CEO u BBDO Worldwide: „Why We Need To Make People Laugh“

Najinspirativnije predavanje/događanje?
S & J: Svjetska filmska premijera “Here’s To The Crazy Ones“ koja je uključila i Q&A sa Lee Clowom. I suzica je potekla 🙂

Najpoučnije predavanje/događanje?
S:
Titanium Lions Shortlist Presentations – Live Judging in Action, kojega su uživo žirirali i postavljali brojna pitanja David Droga (Accenture Song), Jane Lin-Baden (Publicis Groupe APAC), Kate Rouch (Coinbase Global), Marcel Marcondes (AB InBev Global), Piyush Pande (Ogilvy Global & India), Susan Credle (FCB Global), Susan Hoffman (Wieden + Kennedy US), Ukonwa Ojo (Zaia Ventures US), Vicki Maguire (Havas London UK) i Yang Yeo (Hakuhodo International APAC).  Pametni radovi i pametna pitanja.
J: Tour of the work by Jury + Inside the Jury Room, odnosno insight u procese koji stoje iza nagrađivanih radova. Za sve kategorije koje sam uspjela obići, a nije ih malo…

Rad koji te se posebno dojmio i zašto?
S & J:
“Life Extending Stickers“ od Grey Colombia, Bogota
S: Jer iskorištava već postojeće, stvoren je alat od nečega što je evidentno već čitavo vrijeme pred nama, a bilo je potrebno tek uočiti i uobličiti u rješenje. Također, sjajno educira kako voće i povrće nemaju samo jednu svrhu već se koriste za puno namjena, i u više faza.
J: Još mogu dodati da je to pravi crafterski rad koji osvaja jednostavnošću ideje i egzekucije te ruši mitove da za super uspješne projekte moraš imati goleme budžete, AI, digital, produkcije, equality, aplikacije, svemirske letjelice i čudesa. Ponekad su dobra ideja, kvalitetan craft i razumijevanje klijenta dovoljni. Čak i u današnje vrijeme, ili njemu usprkos.

Najprovod?
S: Noćno kupanje s Rajnom i Vanjom.
J: LinkedIn Carlton Cannes Rooftop Party: The Place B2B.

Što nosiš doma iz Cannesa?
S: Želju da budemo još bolji i radimo projekte koji će utjecati na društvene probleme.
J: Kreativni naboj i vrtoglavicu.

Do slijedeće godine!