Casanovina perverzija ili tek pejzaž?
Ideja za promotivni plakat vrsarskog Festivala ljubavi i erotike Casanova 2010 proizlazi iz ideje prikaza dvaju brežuljaka koje razdvaja more, odnosno konkretno su na stiliziran način prikazani brežuljci Vrsara i Montrakera kao mjesta održavanja festivala. Istovremeno, ilustracija suptilno suegerira dio ženskog tijela koji na prvu nije odrediv, dakle tek korisnikova mašta određuje radi li se o stražnjici ili primjerice grudima, međunožju… no rješenje je uvijek dovoljno neutralno (detaljima nije ni na koji način istaknuto kako se radi o ljudskom tijelu), kako se ne bi prelazila granica eksplicitnosti. Gledano u negativu, može se percipirati i olovka koja je dobra poveznica s važnim dijelom sadržaja festivala kao što su književne večeri, natječaj za najbolju erotsku priču itd, a time se komunicira produhovljenost i ozbiljnost festivala obzirom da je izrazito važno u promociji festivala iznaći balans koji promovira erotiku, a ne prelazi granicu koja sugerira pornografiju.