
Međunarodno priznanje za rebranding Poreča
REBRAND je vodeći svjetski izvor koji se bavi pitanjima inoviranja brandova te po principu prikaza izgleda i ponašanja brandova prije i poslije njihove transformacije, odabire komunikacijske strategije koje su ostvarile najbolji emocionalni doseg i zadovoljile strateške ciljeve branda, vodeći pritom računa o trenutnim okolnostima. Rebrand priznanje dodjeljuje se već deset godina, a prate ga mediji kao što su: The Wall Street Journal, CNN, Bloomberg, kao i mnoge knjige i tiskovine.
U žiriranju je sudjelovalo 10 članova, priznatih brand konzultanata iz međunarodnih kompanija. Više informacija o nagradi na: http://www.rebrand.com/distinction-city-of-porec
Natječaj za vizualni identitet TZ-a Poreč zaključen je u prosincu 2012. godine odabirom rješenja Sonde: You Complete Us / Ti nas upotpunjuješ, od strane šesteročlanog žirija, nakon čega počinje njegova postepena implementacija, a koja će uskoro kulminirati izdavanjem nove imidž brošure destinacije, predviđene za kraj ožujka 2014.