Plakat za Casanovafest 2010, festival ljubavi i erotike u Vrsaru, najbolje je dizajniran plakat velikog formata i dobitnik je najvrednije nagrade za vanjsko oglašavanje u Hrvatskoj – Outward 2010. Agencije, dizajnerski studiji i tvrtke u rujnu su, otkad je natječaj bio otvoren, kandidirale ukupno 51 rad u pet kategorija. Osim billboarda, koji se natječu u ukupno tri kategorije, godišnjim nagradama konkurirali su i plakati city light i megaboard. Od ukupnog broja pristiglih radova predselekcijski stručni žiri odabrao je 23 finalista. Među njima je žiri u finalnom glasovanju odabrao sedam pobjednika, tri najbolja billboarda, jedan city light, jedan megaboard, jednu seriju billboarda i city lighta, pobjednike u pet kategorija. Predsjednik žirija, dizajner Boris Ljubičić komentirao je: “Nagrade su po mojoj ocijeni zaslužili najbolji. Treća nagrada ima duhovit tekst (Svi smo mi Homosapiensi / Publicis), ni druga ne zaostaje po duhovitosti (Gavella vješalica: objesite se/ Studio Cuculić), a tek prva (Casanova Love&Erotic Festival / Studio Sonda)… Kao zakleti dizajner volio bih vidjeti više grafičkog dizajna na javnim površinama, poput Casanove…”
Mi bi na kraju dodali kako je Casanova uvijek znao osvajati…