Psi nisu samo kućni ljubimci, već članovi obitelji! Vođeni tom mišlju radili smo strateško pozicioniranje brenda, vizualni i verbalni identitet te komunikacijski koncept za novi hotel za pse, u kojemu će najbolji čovjekov prijatelj uživati usprkos razdvojenosti, a sam vlasnik se osjećati lišen bilo kakve brige za voljenog ljubimca.

Trenutno najveći hotel i vrtić za pse u Hrvatskoj, Pasinsky, otvoren u Lukavcu nadomak Zagreba, psima i njihovim vlasnicima pruža najvišu moguću razinu kvalitete usluga prema svjetskim standardima najboljih praksi. U suvremeno uređenoj i psima prilagođenoj infrastrukturi na 3.000 m2, cijene se i njeguju kućni ljubimci, uz otvorenu komunikaciju i transparentan odnos prema klijentima.

Identitet brenda oblikovali smo, logično, na prvo mjesto stavljajući ljubav, brigu i zaštitu, ali uz obaveznu dozu opuštenosti i razigranosti. Verbalni identitet oblikovan je oko zvuka koji je istovremeno onomatopeja psećeg glasanja i uvriježeni uzvik divljenja: VAU, čime naglašavamo povezanost vlasnika i kućnih ljubimaca, ističemo njihove sličnosti te prenosimo oduševljenje koje sam hotel i vrtić za pse izazivaju. Vizualni identitet razigran je, počiva na jednostavnosti, jasno definiranim bojama te toplim i umirujućim tonovima. U logotipu spaja simbole pseće šapice i krova, naglašava toplinu doma i stavlja ljubimca na prvo mjesto. Osim fotografija sretnih pasa, na komunikacijskim materijalima korišteni su i grafički elementi ogranskih oblika, upravo kako bi kako bi se dodala potrebna doza razigranosti i opuštenosti.