Valamar, najveća turistička kompanija u Hrvatskoj, svoj portfolio proširila je brandom hotelskog smještaja namijenjenog suvremenom turistu koji traži dinamičniji odmor, slobodu izbora i autentična iskustva. Studio Sonda potpisuje koncept, brandiranje, vizualni identitet i kreativnu direkciju, dok je za arhitekturu i dizajn interijera bio zadužen arhitektonski studio Tissa. Do sada su na ovaj način realizirana dva [PLACES] hotela: u Makarskoj te u Starigradu na otoku Hvaru, svaki unikatno i prema specifičnosti destinacije u kojoj se nalazi.

[PLACES] by Valamar rezultat je tako interdisciplinarne suradnje povijesti, arhitekture i dizajna te prvi hotelski brend koji gostu nudi priliku da postane jedno s destinacijom. Za razliku od klasičnih objekata koji nastoje zadržati gosta u hotelu, [PLACES] svojim konceptom radi upravo suprotno, gostu priča o malim lokalnim tajnama destinacije te ga upućuje na istraživanje i potiče njegovu znatiželju.

 

Vizualni identitet


Kako je brand namijenjen modernim, urbanim korisnicima, u samom logotipu i identitetu koriste se uglate zagrade kao simbol suvremene komunikacije. Ujedno, obzirom da se takav tip zagrada često koristi radi pojašnjavanja određenih situacija (didaskalije), bilo je logično je da se koristi i kao element vizualnog identiteta u hotelskom brendu čija je namjera pobliže pojasniti destinaciju u kojoj se nalazi. Na logotip se zatim nadograđuje uzorak linija koje daju dodatnu dinamiku, a natpisi koji uključuju pojam [PLACES] služe za povezivanje prostornih instalacija i komunikacijskih materijala u jedinstvenu cjelinu. Vizualni identitet upotpunjuju prostorne instalacije i intervencije koje prezentiraju destinaciju te se prožimaju s ponudom hotela. Prije samog uređenja objekta pomno se istražuju svi kurioziteti destinacije koji se zatim interpretiraju kroz interijer i eksterijer, ponudu, digitalne aplikacije i edukaciju zaposlenika. Zanimljivosti destinacije reinterpretirane su na moderan način, unoseći šarm u prostor i stvarajući nove doživljaje za korisnika. Na taj način [PLACES] postaje jedinstvenim turističkim proizvodom koji pomaže očuvanju i razvoju destinacije.

 

HVAR [PLACESHOTEL] by Valamar

Mogućnost da postane jedno s hvarskom destinacijom gostu se pruža već pri samom ulasku u HVAR [PLACESHOTEL]. Kroz zidne tapete, uokvirene printeve, kratke tekstove i fotografije destinacije, gostu se otkrivaju detalji i zanimljivosti o Hvaru, od toga kako je otok dobio ime te zašto se naziva najsunčanijim otokom, pa do toga kako najbolje iskoristiti te sunčane sate, koje zalaske uloviti i koje vidikovce posjetiti, a sve dok ispija originalan koktel od lavande hvarskih proizvođača. Na samom dolasku na recepciju uz Instagram point i QR kod, gost može ostaviti trajni otisak prsta kao svjedočanstvo boravka na otoku, svojevrsni hommage g. Vučetiću, izumitelju opreme za uzimanje i arhiviranje otisaka koji je rođen upravo na Hvaru. Hotelski restoran, osim dekoracija i priča o autentičnim mediteranskim biljkama i namirnicama hvarskog područja koje su dio gastro ponude, donosi i originalne recepte hvarskih jela koje je moguće fotografirati te tako ponijeti kući. Hotel krasi i zanimljivi glazbeni punkt posvećen prvoj diskoteci otvorenoj u tadašnjoj Jugoslaviji upravo u Hvaru gdje posjetitelji mogu saznati sve o njezinoj povijesti te pomoću svojih telefona preslušati lokalne hitove onoga doba, ali i saznati gdje mogu posjetiti neke od razvikanijih diskoteka današnjice. Naravno, onih Hvarskih.

 

 

DALMACIJA [PLACESHOTEL] by Valamar

Istovjetan princip interpretacije dalmatinskog podneblja, od recepcije do hotelskih soba, primijenjen je i u Valamarovom biseru DALMACIJA [PLACESHOTEL]. Geografska posebnost destinacije koja obiluje prirodnim ljepotama predvođenim impozantnom planinom Biokovo postala je bazom vizualnog storytellinga pretočenog u intervencije i aplikacije u prostoru. Nezaboravan spoj mora i planina gostu je dočaran kroz kolorit interijera, materijale poput kamena i mramora, morske i planinske motive te specifične biljne i životinjske vrste koje nastanjuju ovo podneblje. Od biokovskih divljih konja, psa Dalmatinera, morskih školjki volci i Petrovog uha pa do galebova, gosta se uvlači u specifičan dalmatinski mikrokozmos u kojem lokalci znaju o sebi više od Googla. Svaka priča predstavljena je kroz mini galeriju koja vizualno prikazuje dalmatinske specifičnosti, uz prateći tekst. Dalmatinsko stanje uma dočarano je kroz svjetlosne instalacije jednostavne tipografije na kojima stoje ispisane riječi „fjaka“, „pomalo“ ili „gušt“ koje gost može lako upamtiti i primijeniti u svakodnevnom govoru. Gost može čak naučiti kako zavoditi na dalmatinski uz priču o galebovima i galebarenju, a i posjetiti spomenik u centru Makarske posvećenom tom specifičnom stilu zavođenja.

 

 

CREDITS
Kreativna direkcija, koncept, dizajn, copywrite: Jelena Fiškuš i Sean Poropat
Dizajn: Sanda Maričić, Martina Sirotić, Martina Ukić
Account Manager: Rafaela Kerin
Arhitektura i Interijeri: Tissa

 

HVAR [PLACESHOTEL] by Valamar
Kreativna direkcija, koncept, dizajn, copywrite: Jelena Fiškuš i Sean Poropat
Dizajn: Sanda Maričić, Martina Sirotić, Martina Ukić
Account Manager: Rafaela Kerin
Ilustracije tapete: Tihomir Tikulin
Arhitektura i Interijeri: Tissa
Uniforme: Juraj Zigman
Podrška u prikupljanju informacija: Turistička zajednica grada Staroga Grada Hvara (fotografije&info), Muzej hvarske baštine (razglednice i fotografije)

 

DALMACIJA [PLACESHOTEL] by Valamar
Kreativna direkcija, koncept, dizajn, copywrite: Jelena Fiškuš i Sean Poropat
Dizajn: Sanda Maričić, Martina Sirotić, Marina Štefančić i Aleksandar Živanov
Copywrite: Viktor Slavić
Account Manager: Rafaela Kerin
Arhitektura i Interijeri: TissaFotografija konja: Bernard Mihaljević
Uniforme: Juraj Zigman
Podrška u prikupljanju informacija: TZ Makarska, Javna ustanova “Park prirode Biokovo” (Public Institution Nature Park Biokovo)