Roštilj godine uz Plodine
Zajedno sa sezonom roštilja, krenula je i 360° kampanja koju smo osmislili za hrvatski trgovački lanac Plodine. Kao i u prošlogodišnjoj blagdanskoj kampanji istog lanca, glavna zvijezda ostao je naš poznati pjevač Marko Tolja.
Za razliku od blagdanskog TVC-a, u ovom Tolja nije pjevao, već je prihvatio izazov pripreme roštilja godine. Suprotno očekivanju, u samom TV spotu Tolja je novinarima priznao da nije nekakav vrsni roštilj majstor te da zapravo i nema previše iskustva, a niti namirnica i opreme. Ipak, nimalo ne sumnja da će roštilj godine biti uspješan, jer ima pomoć od akcije – uz šačicu prijatelja, tu je i njegova omiljena trgovina Plodine u kojoj može naći apsolutno sve što mu je potrebno da savršeno druženje uz roštilj.
Asortiman Plodina sadrži sve potrebne namirnice – od mesa i povrća, do umaka, pića, salata i deserta, a također i grill opremu te sami roštilj, uz uvijek prisutne akcijske ponude. Kampanja pruža pregled svega što Plodine nude uz vedru atmosferu i bezbrižnost kao neizostavne sastojke svakog uspješnog roštilja.
Uz TVC smo kreirali i prepoznatljivi vizualni identitet kampanje, kao i popratne materijale za razne kanale.
STUDIO SONDA
Kreativna direkcija, copywriting i dizajn: Jelena Fiškuš, Sean Poropat
Dizajn: Martina Ukić, Aleksandar Živanov
Copywriting za TVC: Rahela Dragičević
Copywriting za HS: Sara Šalov
Kreativna strategija: Lucija Potočnik
Account manager: Rafaela Kerin
Produkcija TVC-a
Produkcija: Komakino d.o.o.
Producentica: Katarina Bobić
Redateljica: Renata Lučić
Direktor fotografije: Aleksandar Karaulić
Fotograf: Damir Žižić