
Arriva Hrvatska, vodeći pružatelj usluga putničkog prijevoza u Hrvatskoj i članica međunarodne grupacije, zbog širenja poslovanja ima potrebu zaposliti veći broj profesionalnih vozača. Kako bismo im pomogli to i ostvariti, osmislili smo kreativnu kampanju s ciljem privlačenja što više postojećih profesionalnih vozača i vozačica te prekvalifikacije novih.
Kampanja se sastoji od dva dijela koji adresiraju dva različita izazova. Prvi je privući sve potencijalne vozačice i vozače te im predstaviti Arrivu kao poželjnog poslodavca koji nudi odlične uvjete i mogućnosti. Drugi je nešto specifičniji – osvijestiti i srušiti predrasudu koja i dalje, nažalost, vlada u našem društvu, a po kojoj je vožnja autobusa ponajviše „muški posao“ te zaposliti što više žena vozačica. To uključuje i poticaje u prekvalifikaciji i potrebnoj edukaciji.
Oba dijela kampanje ujedinjena su karakterističnim vizualnim identitetom koji se oslanja na vizualni jezik prometnih znakova. Oglasi su dizajnirani po uzoru na prometne znakove koji usmjeravaju vozače prema njihovoj novoj potencijalnoj karijeri u Arrivi. Oglasi u dijelu kampanje posvećenoj vozačicama uz to i simbolično prikazuju kako negativne predrasude o ženskoj vožnji šaljemo na polukružno okretanje jer za njih u Arrivi nema mjesta.
Osim ključnih vizuala, osmislili smo i dodatne materijale koji se također poigravaju s ikonografijom prometnih znakova kako bi se što više približili ciljnoj skupini i njihovom području interesa.
Credits
Kreativna direkcija: Jelena Fiškuš, Sean Poropat
Copywrite: Sara Šalov
Strategija: Lucija Potočnik
Dizajn: Martina Ukić, Sanda Maričić (aplikacija KV na formate)
Account manager: Ana Velić
Medijsko oglašavanje: Ascanius Media
Odnosi s javnošću: Komunikacijski ured Colić, Laco i partneri