Nastavljamo s kontinutetom kampanja za Pulski filmski festival, najstariji hrvatski filmski festival  koji oduševljava posjetitelje jedinstvenom lokacijom, onom pod otvorenim nebom pulske Arene. I ove godine, povodom 71. izdanja festivala, nastavljamo s uključivanjem publike, jedne od najvažnijih komponenti festivala, u samu kampanju.

Plakati, billboardi i ostali komunikacijski materijali najnovijeg izdanja prenose tako scene iz popularnih filmova koji su kroz proteklu 71 godinu postojanja festivala bivali ovjekovječeni nagradom za najbolji film od strane publike. Tako možemo prepoznati filmske klasike poput “Vesne”, redatelja Františeka Čapa iz 1954., “Posebnog odgoja”, Gorana Markovića iz 1977., ili pak filma “Kako je počeo rat na mom otoku”, redatelja Vinka Brešana iz 1996… pa sve do novijih uradaka poput “Dnevnika Diane Budisavljević”, redateljice Dane Budisavljević iz 2019. i “Cvrčka i mravice”, Luke Rukavine, koji je proglašen najboljim 2023. godine. Grafička izvedba koristi elemente već godinama prepoznatljivog vizualnog idnetiteta festivala kojega je razvila upravo Sonda. Glavni slogan ovogodišnjeg festivala, “Ti biraš sljedeći! Vidimo se u publici!”, evocira neraskidivu vezu između publike, filma i Arene i podcrtava činjenicu koliko zapravo sama publika utječe na tijek festivala, kako u prošlosti, tako i danas. 

Vidimo se u publici!