Gradska knjižnica i čitaonica Pula simbol je znanja, kulture i slobode za sve svoje građane i posjetitelje. Nakon nedavnog požara i potpune obnove, odlučili su da je pravi trenutak za novi vizualni identitet koji će poboljšati vidljivost i potvrditi društvenu vrijednost tog važnog mjesta. Novi dizajn ima tako za cilj promovirati knjižnicu kao ustanovu otvorenu i pristupačnu za sve, te stvoriti intuitivnu i gostoljubivu vizualnu komunikaciju unutar njezina fizičkog prostora.

Koncept se temelji na bogatstvu i raznolikosti sadržaja koje knjižnica nudi. Inspirirani policama koje odišu istodobno i šarenilom i simetrijom, dakle repetitivnim elementima koji ipak svojim sadržajem komuniciraju raznolikost, osmislili smo vizualni identitet koji se ponaša na sličan način – iako dinamičan, pozivan i pristupačan, istovremeno je i jednostavan, logičan u izgradnji, poveziv s materijom te lako primjenjiv na širinu potreba knjižnice.

Obzirom da se u knjižnici krije nevjerojatna količina sadržaja od kojih svatko može pronaći nešto za sebe, te da se želi od nje učiniti što pristupačnije mjesto, u logotipu i aplikacijama iskoristili smo širok raspon boja. One zapravo simboiliziraju šarenilo i bogatstvo knjižničnog sadržaja i događanja, odnosno iskustva koje nam knjižnica priskrbljuje i doživljaja kojima nas oplemenjuje.

 

Credits

Kreativni direktori: Jelena Fiškuš, Sean Poropat

Dizajn: Martina Sirotić, Sanda Maričić

Account manager: Sara Bažon