
Za potrebe hrvatskog trgovačkoj lanca Plodine osmislili smo novu blagdansku kampanju, a u glavnoj ulozi našao se poznati hrvatski pjevač Marko Tolja.
Plodine su mjesto gdje kupci mogu pronaći sve stvari koje su im potrebne u vrijeme blagdana, od hrane, pića, ukrasa pa sve do igračaka. Kako bi to komunicirali i pritom publici dočarali pravi blagdanski duh, adaptirali smo poznatu Markovu pjesmu autora Olje Dešića „Stare dobre stvari“ i nazvali je „Sve te dobre stvari blagdane što čine“. Pjesmu u TVC-u prati vesela koreografija Marka i kupaca kao podsjetnik da su Plodine pravo odredište kupaca tijekom cijele blagdanske sezone. Za kampanju su uz TVC kreirani OOH te ostali popratni materijali.
Kreativna direkcija: Jelena Fiškuš, Sean Poropat
Copywrite kampanje: Aleksandra Radosavljević
Strategija: Lucija Potočnik
Dizajn: Martina Ukić, Rajko Ban
Account manager: Rafaela Kerin
Copy HS-ovi: Sara Šalov, Viktor Slavić
Glazbena podloga: “Stare dobre stvari” autor Olja Dešić
Glazba kampanje i gluma: Marko Tolja
Produkcija: Komakino d.o.o. Producentica: Katarina Bobić
Redateljica: Renata Lučić










