
#breaKINGrules 360° kampanja i novo ruho za sladoled King
Regionalni premium brend sladoleda King sezonu 2021. dočekao je u novom ruhu i upotpunjen novim okusima u postojećem asortimanu (korneti, štapići, čašice), ali i u nekoliko novih formata koji su i dalje King premium kvalitete, no ujedno primjereni za dijeljenje s dragim nam osobama (multipack, čaše).
Studio Sonda autor je nove cjelovite King ambalaže te prateće 360° kampanje #breaKINGrules koja korisnike potiče da, sukladno značajnim promjenama u svijetu, mijenjaju i sputavajuće navike te pravila koja im se nameću. S jedne strane individualnost postaje sve izraženija, a s druge strane globalna situacija naučila nas je potrebi međusobnog podržavanja, druženja, dijeljenja lijepih trenutaka. Kruta pravila koja nas sprječavaju u tome da živimo sadržajan život postaju dio nekih prošlih vremena i otvaramo vrata svijetu u kojemu stvaramo zakone koji su samo naši.
Polazišna točka dizajna za 5 novih KING formata u koloritnom novom ruhu jest dizajn King čašica ovjenčan u 2020. godini Red Dot nagradom te Zlatom za dizajn i brending na najznačajnijem nacionalnom festivalu kreativnosti, Ideji X 2021. Spomenuti dizajn kao inspiraciju koristi stilizirani oblik krune koji simbolički komunicira kako se onaj trenutak kada konzumiramo svoj King pretvara u: kraljevski trenutak.
Sve formate povezuje zajednički grafički element krune, ali i prepoznatljiva King premium kvaliteta sladoleda, koja dokazuje kako nije istina da se u životu ne može imati sve odjednom. I zato svaki put kada nam sugeriraju da je šutnja zlato, da se treba ponašati kako drugi očekuju, da se ne treba isticati u masi, da desert dolazi na kraju ili da, primjerice, netko drugi ima bolju ideju za kampanju, vrijeme je za #breaKINGrules. I dobar sladoled.
Credits:
Kreativna & Art direkcija, Copywrite: Studio Sonda; Jelena Fiškuš i Sean Poropat
Dizajn: Studio Sonda; Aleksandar Živanov, Martina Ukić, Sanda Maričić, Simon Flegar, Jelena Fiškuš i Sean Poropat
Glavni Account Manager: Studio Sonda, Mladen Gvozden
3D Vizualizacije King štapići: Vacuum Studio
TVC:
Produkcija: Val produkcija
Redatelj: Bruno Anković
Direktor fotografije: Aleksandar Pavlović
Fotograf kampanje: Damir Žižić