Žiri 10. Međunarodnog festivala kreativnih komunikacija – MAGDALENA, održanog u Mariboru, brošuri Studia Sonde (Po)modni razgovori naručitelja Hrvatskog društva likovnih umjetnika Istre, dodijelio je drugu nagradu Srebrni grudnjak za dizajn u kategoriji Small promos. Ukupno je prijavljeno 467 radova iz 11 zemalja.

Okosnica izložbe (Po)modni razgovori je problematiziranje pitanja tijela, reprezentacijske poruke mode, odijevanja i umjetnosti, te njihovih međusobnih odnosa unutar galerijskog i društvenog konteksta. Upravo stoga, znak izložbe izveden je spajanjem dva simbola: vješalice kao simbola mode i usana kao simbola razgovora (komunikacije). Katalog je tiskan na krojačkom papiru, a ujedno je i plakat formata B1 sa perforacijom kojom se izvodi krojački metar, dok grafika oponaša krojni arak.

Grudnjak inicijalno nije bio zamišljen u kolekciji pomodnih razgovora, no uklopio se.