
I kultura se može darovati: Kazalište za kasnije
Istarsko narodno kazalište Pula željelo je pospješiti posjećenost kazališta i podići kupovinu karata online kanalom. Osmišljen je tako projekt ‘Kazalište za kasnije’ koji crpi ideju iz planetarno poznate akcije ‘Kruh za poslije’, a u kojoj se unaprijed plaćen kruh u pekari daruje netkome tko je gladan i ne može si ga priuštiti. Obzirom na stanje kazališta i kulture općenito, ovaj projekt želi komunicirati kako je ne konzumirati kazalište, jednako pogubno za zdravlje kao i ne konzumirati hranu.
Na samom početku kazališne sezone, kampanja ‘Kazalište za kasnije’ započela je javnim pozivima (plakati, billboardi) samih djelatnika kazališta koji su svoje drage ososbno, imenom, pozivali na prvu kazališnu premijeru. Nastavno, na dan premijere, trajno je postavljena aplikacija kojom će ubuduće svatko na blagajni kazališta ili putem weba INK, uz 20% popusta, moći kupiti i odabranoj osobi poslati ulazinicu za kazalište. Ona ju zatim može iskoristiti za bilo koju predstavu u sezoni. Od tada, pozvani sretnici u svoje e-mail sandučiće i na FB profile dobivaju originalne pozive u kazalište, a poruke s premijere upućene su i javno: putem novina, radija, televizije, jumbo plakata.
‘Kazalište za kasnije’ poziv je koji se jednostavno ne odbija… Ljude je podsjetio na ljepotu posjeta kazalištu, kao i podigao svijest o mogućnosti online kupovine. Samo u posljednjem kvartalu 2014 – od početka akcije – ostvaren je čak 61% ukupnog prometa od online prodaje karata u toj godini. Promet u posljednjem kvartalu 2014 bio je veći je od ukupnog prometa online prodaje u cijeloj 2013. godini za 54%, a samo u siječnju 2015. godine postignut je gotovo cijeli prihod od online prodaje koji je ostvaren u čitavoj 2013. godini.
Kupite i vi kazalište za kasnije na kzk.ink.hr – darujte kulturu! Jer ona je esencijalno važna.