Oraketa, slovenski multivitaminski instant napitak, doživio je redizajn kojeg potpisuje Studio Sonda. Prisutan na slovenskom tržištu od 2020. godine, u svega nekoliko godina ovaj brend Radenske uspio je zauzeti svoj tržišni udio unutar kategorije multivitaminskih napitaka i dobiti na prepoznatljivosti među korisnicima. Novi dizajn pakiranja ima za cilj značajnije isticanje u kategoriji i na polici, uvijek u skladu s definiranim postavkama tog zabavnog brenda inspirativnog imena – Oraketa, a koji ne sadrži umjetne boje, zaslađivače i arome. Naglasak je stoga na prikazu aktivnosti, energije i pokreta, što je postignuto dinamikom grafičkih linija i odnosnom boja, dok se sami okusi komuniciraju kroz atraktivne prikaze voća. Dizajn je primijenjen na više formata ambalaže, uključivo i 19 g pakiranje koje nalazimo u HoReCa ponudi, a koje i samom formom podsjeća na raketu.

 

Credits

Kreativna direkcija i dizajn: Jelena Fiškuš, Sean Poropat
Dizajn: Aleksandar Živanov, Sanda Maričić
Account director: Mladen Gvozden