Bezalkoholno piće ORA, ujedno i jedan od najstarijih slovenskih brendova, svoj portfelj proširuje zrnatim multivitaminskim pripravkom u tri okusa: limun, naranča i exotic (banana, mango i ananas). Studio Sonda sudjelovao je u osmišljavanju i lansiranju samog brenda, od njegova naziva i  izrade pakiranja za različite okuse i gramaže proizvoda, pa do izrade ključnih vizuala za POS i HoReCa materijale.

Budući da granule sadrže 10 vitamina i udio pravog voća, te pretvorene u napitak služe kao svakodnevni boost imunološkom sustavu, osmišljen je naziv koji sugerira upravo snagu i energično djelovanje napitka: Kombinirajući naziv portfelja ORA s pojmom „raketa“ nastao je brand – ORAKETA.

U skladu s nazivom, oblikovana je ambalaža za trgovine (pakiranje od 800g) i vrećice u obliku rakete za HoReCa kanale, koje se serviraju na brendiranom poslužavniku uz pripadajuću žlicu (za doziranje i miješanje) te čašu s označene tri razine kako bi korisnici mogli određenom količinom vode postići idealnu jačinu okusa napitka, odnosno mogu se odlučiti za Egzosferu, Mezosferu ili Stratosferu. Oraketi su se na promotivnim materijalima pridružili Orarari, simpatične maskote izvanzemaljaca koje je osmislila slovačka agencija Zaraguza, zaslužna i web stranicu Orakete dok su za animacije djelo ALIEN studia.