Red Dot za 100% COVID free putovanje
Studio Sonda i Gradska knjižnica Poreč dobitnici su nagrade Red Dot Award: Brands & Communication design u kategoriji Advertising – Integrirana kampanja za 100% COVID FREE Putovanje.
Nagrada je dodijeljena u jednoj od najkompleksnijih kategorija: Advertising – Integrirana kampanja, za koju je važno da kreativnu ideju komunicira kao jedinstvenu cjelinu, no kroz više integriranih komunikacijskih kanala.
Zahvaljujući 100% COVID Free kampanji koja je u doba lockdovna građane odvela na putovanje oko svijeta, Gradska knjižnica Poreč ostvarila je rekordan upis novih članova. Riječ je o +194.40% novih članova i +221.74% posudbi tijekom trajanja kampanje u odnosu na isto razdoblje lani, a značajan je bio i porast posjeta web stranici od +40%, kao i organic reach na društvenim mrežama (FB +23%). Najbitnije je, ipak, da su građani uspjeli proputovati svijet iako su bili u lockdown-u.
Pored Red Dot-a, kampanja 100% COVID FREE JOURNEY nagrađena je i u SAD-u (One Show Merrit), Europi (European Design Awards: Grand Jury Prize i Gold on Category Promotion, Poster Series), a na nacionalnom Natjecanju dobila je tri Grand Prixa: iz kreativnosti (Ideja X), Efikasnosti (Effie) i digitalne relevantnosti (MIXX) te od male gradske knjižnice učinila oglašivača godine.
Ovo je ukupno šesnaesta Red Dot nagrada za Studio Sonda.
Više o radu pogledajte ovdje: 100% COVID FREE PUTOVANJE
O Red Dot nagradi:
Dodjeljuje se još od 1955. godine i danas se smatra jednom od najutjecajnih nagrada u svijetu dizajna. Kako ističu organizatori, cilj nagrade je vrednovanje najoštroumnijih dizajnerskih radova iz svijeta produkt dizajna, komunikacije, ambalaže, pa sve do dizajna koncepata i prototipa. Dodjeljuje se kroz tri kategorije: Product Design, Brands & Communication Design i Design Concept te se za nju prijavlilo ukupno preko 20,000 dizajnerskih projekata, od kojih je žiri sastavljen od 24 međunarodna stručnjaka, odabrao one najbolje. Pod krilaticom “In search of good design and creativity” ocjenjivali su prema sljedećim kriterijima:
– Originalnost i kreativnost ideje
– Kvaliteta dizajna i inovativnost
– Utjecaj: Razumijevanje i emocionalni doseg spram publike
Zahvaljujući ovoj nagradi, knjižnica će biti promovirana na online platformama i izložbama u organizaciji Red Dot-a, te će biti dio godišnje publikacije International Yearbook Brands & Communication Design.